2011. október 24., hétfő

Jártamban, keltemben.............

.
Ha valahova megyek tanfolyamot tartani, akkor mindig bennem van egy drukk, hogy vajon elfogadnak-e, elégedettek lesznek-e a foltvarrók velem, akik tele vannak lelkesedéssel. Ezért mindig egy külön boldogság, ha valahova visszahívnak.  Akkor már ismerik a stílusom, a néha sajátos hasonlataimat, hogy igyekszem hajtani és lelkesíteni a lányokat (fiúkat :-)) 
Miközben sok kedves foltvarróval ismerkedek meg, végre személyhez kötött lett több kedvenc blogfejléc,  sikerült nagyszerű barátságokra szert tennem. Így vagyok Ritával is. Őszintén csodálom lelkesedését és önzetlenségét amit a csapatáért  és a környékbeli foltvarrókért tesz. Hihetetlen enerigát szentel a közösségteremtésért, a kooperatív, színvonalas vidéki foltvarró életért. 
Hogy honnan tudom ezt? Tapasztaltam! A hétvégi tanfolyamra érkező lányok nem csak Baján élők voltnak, hanem Paksról, Mohácsról és más nem épp közeli falvakból érkeztek.  A nem szoros közösségükből érkező foltvarrót is úgy fogadták, hogy máskor is legyen kedve hozzájuk visszatérni. 
Mert a magányos foltvarrók is szeretnének jó emberekkel találkozni, összejárni, tanulni egymástól. A kissé elszigetelt csoportok is találkoznának más csoportokkal is. Mert foltvarró természetünknél fogva vágyunk más, hasonló gondolkodásúak társaságára. De Baján ez tudatosan történik. Csak ámultam, hogy milyen szoros kapcsolatot sikerült eddig is kialakítaniuk. Mondhatni csoportok közötti testvérkapcsolatokat létesítettek
Mindenhol, ahol eddig voltan nagy-nagy szeretettel fogadtak, csodás csoportokat ismertem meg kivétel nélkül!!. Főleg a vidéki csoportoknál találkoztam hatalmas közösségi szellemmel,összefogással. És azt is sikerült megtapasztalni, hogy egy tanfolyam kedvéért pár nap alatt az internet segítségével - egy jó szervező közreműködésével - összeverődött "magányos foltosok" pillanatok alatt közös nevezőre tudtak jutni. Algyőn összejött csapat több tagja is szerintem később is keresi ott megismert társait. Mert a foltvarró nyitott másokkal szemben, csak jöjjön végre szembe valaki!

Semmi ömlengésbe nem szándékozok itt kezdeni, csak köszönöm az eddig megismert csoportoknak (kivétel nélkül!!) a kedves fogadtatást, a lelkesedést, kitartást! Remélem még sok foltvarrót és csoportot lesz alkalmam életem során megismerni.  
Kívánom, hogy valahogy ismerjék meg ők is egymást, mert hihetetlenül klassz foltvarrók élnek ám a mi kis országunkban!!!!!!



8 megjegyzés:

  1. Ez így van. Mi is köszönjük a közvetlenségedet amivel az első pillanattól oldod a kis tanítványokban lévő feszültséget! Nagyon jó tanár vagy, akár tanultad, akár nem. Perszer azért beszélgetni erről-arról is jó lett volna, de ugye erre nem sok idő jutott az ebédidőn kívül.

    VálaszTörlés
  2. Csak azt tudnám miért van az, hogy a képemet némely hozzászóláskor nem rakja oda? Csak az a ronda fekete felkiáltójel látszik. Valaki tudja a választ?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ági!
    Nálad a tanfolyamokon,öröm részt venni,sokat tanulhatunk tőled,a nyitottságod és a közvetlenséged és persze a tudásod FANTASZTIKUS!
    Arról nem is beszélve ahogyan tovább tudod adni.Én sokat tanultam tőled,és ezért egész életemben nagyon hálás leszek!
    Tőled tanultam a szabadon tűzést és az a kedvenc technikám,nagyon szépen KÖSZÖNÖM!!!!!
    Rózsa

    VálaszTörlés
  4. Az odaadásod és lelkesedésed mindannyiunkra átragad, a tudásod amit őszintén átadsz nekünk, olyan forrás melyből újra és újra építkezni tudunk. Hálásan köszönöm az együtt töltött tanfolyamokat!

    VálaszTörlés
  5. Annyira igaz amit írtál :-)
    Tényleg az ember lánya arra vár, hogy jöjjön végre szembe egy másik foltvarró :-)
    Nem tudom elmondani, hogy én mennyire szerettem volna már tanulni (és még szeretnék is) hozzáértőtől, ezért külön köszönet, hogy sikerült összehozni itt a tanfolyamot!
    Gyakorlás közben pedig szinte hallom, ahogy mondod, hogy hogy kellene csinálni :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm soraitokat!!! Hálás vagyok, hogy megismerhettelek Benneteket :-))

    Edit, nem tudom az okát, de már többször láttam a kép helyett a felkiáltó jelet :-((

    Ági

    VálaszTörlés
  7. Tűvel cérnával nem csak foltot tudunk varrni, hanem életre szóló barátságot is :)

    VálaszTörlés