2014. május 28., szerda

Azt hiszem készen vagyok.

.
Bevallom egy kicsit már elfáradtam a tűzésbe. Szegény varrógépem jól bírta a strapát, pedig sokszor szünet nélkül órákig csak nyomtam a pedált. Szerencsére van most helyem bőven, így élvezettel laktam be az új szobámat :-)
A szélek felvarrása az kézzel történt, sok bugyuta tv műsor nézése közepette. Néha jól fel is idegesítettem magam, hogy miért adnak a tv-ben ennyire ostoba, értéktelen, mondhatni ocsmány műsort, ráadásul főműsor időben ! De egyszer csak körbe értem és elkészültem :-)

Igaz a takaró nem erre az ágyra készült, de most itt fotózom:

Hátul is egész mutatós lett:

Most a takarót utoljára tuszakoltam......., mert betettem a mosógépbe, egy kis wellness kezelést kap és csomagolom szép zacskóba, hogy gazdájához kerülhessen! :-))

A Joker sablon most is jól vizsgázott, hiszem a takaró blokkjait annak a segítségével varrtam. A cérna is elég lett, így mondhatni minden a legjobban alakult. Jó móka volt! :-))


7 megjegyzés: