2016. augusztus 21., vasárnap

Merészek voltunk

.
Előre bocsátom, hogy sosem hittem volna magamról, hogy ezt merem vállalni. De a gyerekeim biztattak és legfőképp segítettek. Persze egy videó elkészítése sem egyszerű, ha varrok akkor nem tudok filmezni, nem értek a vágáshoz, zenéhez stb. 
Sokan mondogatták, hogy videón mindent lehet mutatni úgy, hogy egyszerűnek tűnjön. Na ezért egyeztem bele az Élő videóba. Persze annak minden buktatójával együtt. De már örülök :-) 
(bevallom remegett a kezem varrás közben, de ez talán így egészséges! :-) 

Lily sablonunk a legújabb. Nem én vagyok a megálmodója, hiszen Alice Brooks   1935 május 15-én  A Detroit Free Press  újságban már  publikált ilyen mintát. Az ihletadó blokk neve Pride of the West. Szerettem volna valami különlegeset alkotni az idén augusztusra és ez a minta már régóta a rajzasztalomon volt.  Megrajzoltam a magamét, szerkesztettem és alakítottam. Amikor tetszett a blokk, akkor már attól féltem, hogy nem lesz könnyen varrható. 
Igazából kezdőknek tényleg nem ajánlom, de ahogy a vágatlan - valós idejű - videofelvételen is látszik géppel varrható. Ha valaki velem ellentétben szívesen varr kézzel, akkor annak is ideális, ha beleszeretett a mintába. 

Nos, ma reggel élő videón varrtam és mutattam a sablont. Nézzétek tehát el a kisebb malőröket, hiszen semmi vágás és egyéb "filmes trükk" nincs benne. 
ha pedig kedvet érzetek a megvarrásához, akkor a Csokifolt Shopban már megrendelhető a sablon. 

Szépséghibája a videónak, hogy a Csokifolt Facebook oldalán lehet megtekinteni, hiszen ezen keresztül ment az élő sugárzás. 


https://www.facebook.com/csokifolt/?fref=ts

Bevallom jó móka volt, a visszajelzések is pozitívnak tűnnek, így talán máskor is lesz ilyen. Persze ha a "stáb" is részt tud venni, hiszen egyedül nem menne. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése