2017. március 31., péntek

YIN-YANG

.
Kezdem úgy, hogy .... Úgy volt hogy... szóval egy fiatal lánynak kellett egy modern lakásba takarót varrnom. És persze az a sok-sok sablon pont nem volt alkalmas, ezért aztán kigondoltam egy újat. A sablon el is készült és egyáltalában nem foglalkoztam azzal a takaróval, amit meg kellett volna varrnom. Viszont nagyon is foglalkoztam az elkészült sablon prototípussal. Oly annyira, hogy csak pár blokk erejéig a takarónak szánt anyagból vágtam is ki pár darabot,  majd további kísérletek történtek, csíkokat szabtam, varrtam....
Végül elkészült egy takaró a próbasablonnal. Persze a kíváncsiak már görgetnek lefele az egerükkel, hogy megnézzék a takaró képét, de most nem fogják látni. (Na jó a sablon csomagborítóján látszik a takaró! )
 Egy szónak is száz a vége, a próbadarab jól teljesített és el is készült a sablon. Előzetesnek egy rövid videó az egyszerűbb kivitelezésről. Azaz szabd ki a darabokat, varrd össze ahogy tetszik, játssz a blokkok elhelyezésével és élvezd a végeredményt!


Jövő héttől elérhető lesz a sablon csomag a webáruházunkban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése