2010. augusztus 14., szombat

Péntek 13.

.
Egy kicsit elhavazódtam. Sok apró gond, baj, nyűg, probléma jött mostanában. Varrni pedig csak úgy jó, hogy az ember lánya rá is figyel arra, amit tesz. Ez nem igazán működött az utóbbi időben.


Tegnap délután végül kitehettem volna a "kiakadás jelző háromszöget" , annyira felbosszantottam magam egy-két dolgon. Az idő rettentő fülledt volt, házimunkához egy cseppet sem volt kedvem, viszont nem arról vagyok híres, hogy leülök és nézek.

Így aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve nekiálltam festeni.

Simon Úr selyem molinója (továbbiakban SSM) már elfogyott itthon. Fel is hívtam őket, hogy utánpótlást rendeljek, de Simonné nagy szomorúan közölte, hogy a selyemmolinó az elfogyott, már több hónapja nincs, és nem is tudja, hogy mikor lesz újra :-((((((

Egy kárpitos boltban viszont beszereztem egy molinót, ami közel sem olyan mint SSM, de gondoltam egy próbát 350 Ft / m áron megér. Jó alaposan ki is mostam.

Tegnap délután pedig az egész festős pakkomat kiraktam és a kertben nekiálltam. Egy kicsit másképp mint máskor. A nagy kerti asztalra nylon fóliát terítettem, arra rá az anyagot és a töményebb oldatnak elkészített színeket tubusból spricceltem. Majd rálöttyintettem a kezemmel mosószódás vizet. Erre jött a következő anyag és a borításnak újabb réteg nylon fólia.




A terv azt volt (majd kiderül, hogy sikerült-e???), hogy egybemosodó színeket kapjak. A cél érdekében egy nő nem röstelli elővenni a sodrófát !!!!



Nagy ügyet nem csináltam a dologból, a következő réteg anyagot erre tettem fel, hisz alatta nylon van.
Újabb spriccelés, lötyögtetés, kevés sodrófázás, majd a legfelső anyagot már csak egy kör alakú tetővel nyomkodtam meg. (hogy ebből mi lesz???)



Most változatlanul a kertben vannak a festett anyagok a nylon alatt, ma szépen újra felmelegíti őket a napocska, és majd este kiderül, hogy mi lett a tegnapi alkotásaimból.

A kezem az ilyen :-((




De egy alapos domestosos kézmosás után már egész szalonképessé vált!

Hogy ne legyen lelkiismeret furdalásom az eljátszott idő miatt, így este lenyírtam a füvet, jól elfáradtam és hamar el is aludtam.

Ma este mosok, aztán majd meglátom, hogy inkább vasalnom kellett volna-e péntek 13-án.


Ági

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de kíváncsi vagyok az eredményre:)

    VálaszTörlés
  2. Húúú! Nekem már így is tetszik! Nagyon kiváncsi vagyok én is a végső stádiumra! :-))

    VálaszTörlés
  3. Semmiképp se ! A vasalás oly prózai :)) Bezzeg egy sodrófás festés ! Abban már van fantázia ! Csak jó lehet :)) Ha mégse, akkor fogd rá az anyagra ;o))

    VálaszTörlés