2011. február 27., vasárnap

Tavasz csalogató

.
Mint mindenki más és is rettentően várom a tavaszt. Lesem, ...várom, ... reménykedek........de semmi. A tegnapi jó idő után most havas eső esik................legjobb nem is kinézni az ablakon :-((
Így aztán, hogy egy kis hangulat azért legyen  - tavasz csalogatót varrtam. Persze az egész úgy kezdődött, hogy tegnap nagytakarítás volt, majd azonnal, hogy tisztaság és rend lett - varrhatnékom támadt. És mivel a csodás talpakat nem azért szereztem be, hogy csudijó teszteket készítsek csak, hanem milliónyi cikázó ötletemet varrományokba öltsem, így nagy csodálkozásra semmi ok, fonalhímzéses darabot alkottam. 

Volt egy darab maradékom az új dekor függönyömből. Igazi friss tavasz-zöld színben, passzolt is hozzá a működőképes fonalam.
Egy keveset méricskéltem, majd játék a fonallal :-))


Ezután előkaptam legújabb csodálatos cérnaszerzeményem. (egyszerűen kiabált a boltban: Vigyél haza!!!! - így megsajnáltam és hazavittem :-) Amit egy kis leleménnyel használhatóvá is tettem. 

Mert ugye a káprázat nagy ám a boltban, csak az agyunk áll le ilyenkor! A sült sügérnyi eszemmel arra nem gondoltam, hogy a nagy spulnit sehogy sem tudom majd összeegyeztetni a háztartási varrógépemmel. Evett is a bibircs itthon, hogy most mi lesz. Aztán tegnap rájöttem a megoldásra. 
Tavaly vettem egy új lámpát, amihez adtak egy asztali felfogatót is, amire nem volt szükségem. Persze nem dobtam ki, mert " majd valamire jó lesz!!" És igen, jó lett!! Az ipari varrógépről leemeltem a cérnatartót, az alját kiszélesítettem egy kevés szigetelő szalaggal és sikkesen felfogattam a lámpatartóba amit a varrógépem mellé fogattam fel.
Voala!!    (lehetett volna ezt a cérnát a boltban hagyni???)



Meg is varrtam a zölddel a leveleket és a szárakat.


... majd a virágok fejecskéit.


Nem maradt már más hátra, mint neszeszert varrni belőle.

Gondoltam egy merészet és erős mályvás-pinkes lila ferde pántot és bélést tettem hozzá.  Nem bántam meg.




Most szépen kiültetem az ablakba és várom, hogy hátha kedvet kap a természet és végre tavasz lesz!!



13 megjegyzés:

  1. Hátha én lennék a tavasz, egyből jönni akarnék! :-))
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! A cérna gyönyörű! A megjegyzéseim meg valamiért nem jelennek meg. Most vajon?

    VálaszTörlés
  3. Szédületes vagy, szuper a neszi!

    VálaszTörlés
  4. Ez valami csudaszép lett! Ha én tavasz lennék, máris jönnék (érte)!

    VálaszTörlés
  5. A nagycérnák dolgát én úgy szoktam megoldani, hogy ráültetem egy kiscérnára. Nekem nincsenek ilyen huncut tartozékaim. Csak improvizálgatok:)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez a tavasz csak nem jön :-(( Pedig egész nap leskelődtek a virágaim az ablakból.

    Csikatyus! Én is próbáltam mindent, de a gépen, ahol a cérnákat el tudom helyezni van egy perem, ami minden módon felbillentette a tákolmányom. Ráadásul ez a nagyspulni keskeny belül, kívül sem nagyon széles, így vagy 10 ötletem is dugába dőlt :-(

    Ancsapancsa! Itt vagy! Olvaslak:-)

    Ági

    VálaszTörlés
  7. Nahát, már simán, csak a fonalas applikálás is nagyon jól nézett ki, de persze "Ágisítva" azzal a tűzéssel extrajó lett!
    A nagy cérnákat én egyszerűen beállítom a varrógép háta mögé, a kis cérnatartó alá, aztán azon vezetem körbe, utána sima befűzés a többi helyre.

    VálaszTörlés
  8. Szívemből szólsz....a neszi nagyon szép!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, és a mályvás belső telitalálat hozzá.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett, remélem sikerül tényleg idecsalogatni végre azt a Tavaszt!!
    Tegnap a Boldizsár ebéd utáni szunyókálásából felkelve, félig álmosan megkérdezte: Anya, érik már a cseresznye? Sajnos nemmel kellett válaszolnom. :-)

    VálaszTörlés
  11. Garatulálok nagyon jó lett csak így tovább, ha ilyen gyorsan megérkezik a tavasz mint amilyen jók lettek a virágok akkor hamarosan hóvirágot fogsz nekünk varrni : )

    VálaszTörlés
  12. Cseresznye? Hóvirág? Szóval már többen ábrándozunk a jobb időre? A mályvás belső nekem is egyre jobban tetszik.
    Az időjárás előrejelzést azonban hallgatva nem működik a csalogató funkciója a neszinek :-((
    Ági

    VálaszTörlés
  13. Beautiful cosmetic bag! Thank you for showing how to do things :o)

    VálaszTörlés