2014. március 28., péntek

Akinek nem inge..........

.
Általában béketűrő vagyok. Általában nyelek egyet és megoldom magamban. Általában azon a véleményen vagyok, hogy felnőtt emberek nem mindig úgy tesznek, ahogy saját maguk azt a gyerekeiknek tanítanák. (vagy igazából észre sem veszik, hogy mit csinálnak) Általában nem foglalkozok bizonyos megjegyzésekkel, megnyilvánulásokkal. Mostanában megtanultam a Cicvarek-féle tablettákkal orvosolni azokat a szösszeneteket, amelyek kis csipkedések, de összeadódva elég bosszantóak tudnak lenni.
Nem érdekel, ha valaki a "más tollával ékeskedik". Nem érdekel, hogy valami elérhetetlen csak azért is jobb és szebb, mint ami épp van. Nem érdekel és nem is várok köszönetet, hálát, viszonzást semmiért sem amit adok, mert jó szívvel, önszántamból adtam. Ötleteket adunk és kapunk mi foltosok egymástól - legalábbis az én meglátásom szerint - és én ezt így is tartom helyesnek. DE! Nem tudom elfogadni, hogy valaki attól akar nagyobbnak és jobbnak tűnni, hogy a másik hátára áll és onnan kiabál!!!!!!!!!!!! 
Akinek nem inge, kérem ne vegye magára!
 

Ezt a bejegyzést ezennel lezártam, kiadtam magamból amit gondolok!  Kérek mindenkit kivételesen, hogy ne kommenteljen, ne kérdezze, hogy mi bosszantott fel, mert ebből vitát, beszélgetést nem akarok nyitni. Részemről itt lezártam és tanultam belőle. Nem mindenki olyan, mint amilyenre fényesíti magát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése