2011. április 19., kedd

Asszimetrikus

.
Mert nekem mindig rendbontónak kell lenni!
Mivel a hulladékok felhasználása volt a cél, így abból gazdálkodtam amim volt. És ráadásul szabadon szabdalásos technikával készült a neszeszer (meg persze a dupla kéder díszítéssel) így az egész darabban volt egy szabálytalanság. Ezt kihasználva a formát is szabálytalanra terveztem. 

Amikor az előlapok elkészültek, akkor jött a kedvencem a tűzés. Az alapból hímzett anyagot, mint az előzőleg bemutatottnál is még tovább díszítettem. A sima anyagra pedig kavicsokat varrtam. (olyanok, mint a vízhólyagok, mert ezt sem szabályos karikákra akartam tűzni)


Íme a két anyag, egy kicsit feljavítva :-))


Egy halom időt eltöltöttem a szabásminta szerkesztéssel, (kicsit mélyebb feneket terveztem és a darab arányaira is ügyelnem kellett) de valami ilyesmit akartam. A zippzár végeihez először tettem kapaszkodó füllentyűket, amiket végül kiszedtem, mert elég kajlán álltak. Így ez sikeredett belőle: (persze a kép csal, mert mint látható az anyag szép fényes aranybarna, nem fakó színű, mint a képen)




Még mindig van ám ötletem a maradékok maradékainak eltüntetésére :-))

10 megjegyzés:

  1. csodálatos! le vagyok nyűgözve attól amit művelsz!

    VálaszTörlés
  2. Nos, aki így tud tűzni, annak nem marad uncsi semmilyen anyag! :o)
    Szép lett ez is, és milyen szépen szabálytalan...

    VálaszTörlés
  3. Hűha! Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy bőven van még hova fejlődnöm. Tényleg elállt a szavam.

    VálaszTörlés
  4. szokás szerint nagyon szép, és ötletes! :-)

    VálaszTörlés
  5. Ühüm, ez már megint meseszép!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Imádom ezeket a szabálytalanságokat!Gyönyörű ez a neszesszer!!Tetszik az új formája is!
    Mi lesz a sorsa ennek a neszesszernek?:)))

    VálaszTörlés