2012. szeptember 2., vasárnap

Újra itthon

.
Eltelt egy hét, amire azt gondolom már nagyon nagy szükségem volt. Egy cseppet sem  a mostani szóhasználat szerint "aktív pihenés" , viszont ha ebben az értelemben akarnék  fogalmazni, akkor "passzív pihenéssel" töltött egy hét volt :-)) Gyakorlatilag nem csináltunk semmit. Bár terveink voltak, de végül győzött a nyugalom és az édes tétlenség. Mert mire ösztönöz ez a kép? 


engem erre :-))





És ezt is tettem, no meg egy kicsit fejben varrtam és reggelente a megfelelő aláfestő zene (tenger halk hullámzása) mellett rajzolgattam, szerkesztgettem. Hogy mit is??? Egyenlőre titok, de az biztos, hogy lesznek benne lágy hullámok.... :-))

Bár eredetileg úgy volt, hogy jön a varrógép is velünk, de az autónk pakolhatósága véges, a helyet egy szőrös négylábú foglalta el. De bevallom már nem is bánom, hogy nem vittem a sárkányt, jó volt egy kicsit mindenből kiszakadni. A kutyával legalább nagyokat sétáltunk, amit itthon nem igazán szoktunk. Most  újult erővel vágok mindenbe bele. Egy kicsit kisimult a lelkem, gyűrhetem újra tovább.
Jelen pillanatban épp 50 kg paradicsommal birkózok +  a rengeteg csomaggal amit még ki kell pakolnom :-( 
Persze rengeteg varrnivaló és terv volt a fejemben még a nyár elején, a múlt hónapban, de a varrás  nekem  hobbi, öröm, így minden terv marad  majd legközelebbre!! Még talán varrhatok eleget! 


2 megjegyzés:

  1. Igen, időnként nagy szükség van kiszakadni mindenből, a megszokottból, a hétköznapokból. Így lehet jól feltöltődni :o))

    VálaszTörlés
  2. El sem hiszem! :-D Hát mégis megtörtént? ;-)))

    VálaszTörlés