2015. december 31., csütörtök

Az első blokkok

.
Én már varrok. Takarót- minő meglepő :-) 6 különböző színem van és 3" szélességű csíkokkal dolgozom.

A táblázatban az én soromat kiemeltem, hogy ne keveredjek el!
A színesekből 3" szélességű csíkokat szabtam, az alapszínem pedig fekete, ahhoz 3" szélességű és 5 1/2" széles csíkokat.
A fekete és színes csíkokat összevarrtam. Én csak 18 inch szélességben, mert színenként 6-6 blokkot tervezek.

Kivasaltam és a táblázat szerint 3" szélességű darabokat vágtam le belőle.

Ezekre a darabokra kerül a kiegészítő színes darab:



Jöhet a második csíkegység:



A kiegészítő színes csík is rákerült. Vasalás és jöhet a következő szín.


Eddig minden rendben Nálatok? A gépem itt van mellettem, ha kellek írjatok! :-)


4 megjegyzés:

  1. Lehet hogy értetlen vagyok nagyon, majd szólj rám ha túl sok. Én cm-ben szeretnék dolgozni.

    VálaszTörlés
  2. Azért van itt a gépem, hogy ha tudok segítsek! Kérdezz nyugodtam! Mekkora a kiindulási csíkod cm-ben?

    VálaszTörlés
  3. azt irtad elözökben hogy centibe is meg adod köszönöm .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ott is van a táblázat." Akkor szabok" bejegyzésben találod! Rákattintva olvasható nagyságban jelenik meg.

      Törlés