2015. december 20., vasárnap

Kisfiú, vagy nagy fiú? Mindegy, lényeg, hogy férfias!

.
Bencének készült. Gondolom nem olvassa a blogot, így nem fog rájönni, hogy az ő meglepetése lesz ez a takaró pár nap múlva.


A feladat nem is volt olyan nehéz, mint régebben azt gondoltam a "legyen férfias" takaró varrásával kapcsolatban. 
 Kétféle kéket, három szürkét, három bézs és fehér anyag csíkokat varrtam össze.  Művészkedős megfogalmazásban a "homokos tengerpart" címet adnám a színösszeállításnak.  (A kép színei kicsit csalnak a decemberi napsütésben.)
Az első gondolat az volt, hogy szabályos rombuszokká varrom össze a Gyémánthegyek  patchwork sablonnal szabott darabokat. De akkor unalmas lett volna. (ez a színhelyes kép)

Így jól összekevertem a blokkokat, igaz valami renszer is van benne. Mondjuk a férjem nem értette, hogy mit rakosgatok ezeken a blokkokon közel 2-3 óra hosszat. A lényeg az, hogy én láttam :-) 
Nem nagy darab,  kiskamasz ágyára készült. Polár hátlapot kapott, vékony flizt és nem túl gazdag tűzést.



 Jó móka volt, élveztem! :-) 



2 megjegyzés:

  1. Határozottan jól tetted, hogy pakolgattad, sokkal mutatósabb összekeverve! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is. Pedig eredetileg az "uncsit" akartam varrni. Ezért minden csík variációból A +B oldalt készítettem. Na mindegy, felesleges volt, de sebaj! :-)

      Törlés