2015. december 30., szerda

Bemelegítés

.
Holnap Szilveszter napja.
Tehát varrok. Ahogy az eddigi visszajelzéseket kaptam nem csak én varrok :-) 
A közvélemény-kutatás is lezárult arra vonatkozólag, hogy mit is varrnátok. Mivel a "sablonnal" és "ne sablonnal" válaszok majdnem egyforma arányban érkeztek, a nem sablonos technikára szavazók azonban páran többen voltak, így azt gondolom, hogy most egy nem sablonos technika következzen. Aztán varrunk mi még együtt- hamarosan lesz egy sablonos is majd. 
Mivel én magam is szeretek előre készülni egy varrós napra, így inkább már ma mutogatom, hogy mit is gondoltam én varrni. Ha valakinek tetszik az én ötletem és csatlakozik, akkor örülök! 

Készítettem színező  lapot, hogy ne csak elképzelni kelljen a végeredményt, hanem egy kicsit tervezni is. Íme az egyszerűbb variáció: 

És egy összetettebb lehetőség. 

Előre szólok, hogy nem olyan komplikált, mint ahogy kinéz!!! Tényleg!!!Ígérem!!!

Hogy mekkora az akkora? Nos pontosan ezért választottam ezt a mintát. Mert ha a tavalyi szilveszteri varrásomhoz hasonlóan sokan varrnak velem, akkor kutya kötelességem azokra is gondolni, akik velem ellentétben nem csak takaró nagyságban gondolkodnak. A minta alkalmas egy asztali futó elkészítésére, vagy bébi takaróhoz, esetleg egy táska / neszesszer betétjéhez lehet felhasználni, de akár a már elkészült takaró fedlapunk szegélyét is díszíthetjük a motívummal. 
Holnap reggelre elkészül a "méretválaszték". Konkrétan egy táblázatot teszek közzé, hogy mekkora CSÍKOKKAL  kell dolgozni, abból mekkora mintára számíthatunk. Mert legfőképp akkor hasznos egy minta, ha a már meglévő csíkokat is fel tudjuk használni (ami majd jó lesz egyszer valamihez, és évek óta rakosgatjuk) vagy pont akkora blokkot is készíthetünk, hogy édesanyánk asztalára éppen passzoljon. 

Most tudom, hogy páran azt mondják, hogy " á... ennek neki sem állok!  " 

Nekik küldöm ezt a képet. Ha valaki a képen látható darabokat meg tudja varrni (hogy mekkorát kell szabni abban segítek) az bátran álljon neki a varrásnak! :-) 
Tehát holnap jön a válasz a mekkorát szabjak kérdésre, meg persze az összes többi részletre is fény derül!
Amit még tudni kell:
Minden adatot megadok cm-ben is. Én magam inch-ben fogok dolgozni , így az inch-kedvelők is kedvükre szabhatnak, mert minden méret így is meg lesz adva!

Tehát aki varrni készül  az még ma áztassa be a lencsét, indítsa a mosógépet, vigye le a szemetet és állítsa tartalékra a varrásban gátló családtagokat!

15 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Zsuzsi! Holnap reggelre igyekszem a méreteket megadni. Addig ha szeretnél előkészülni anyagokat keress össze. Az már nagy előkészület! :-)

      Törlés
  2. örülök a lehetőségnek, kipróbálom magam, alig várom!
    most megyek anyagot keresni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nehéz, inkább laza technika, csak a színek teszik érdekessé.

      Törlés
  3. Érdekesnek igérkezik ,hm...talán én is kipróbálom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várd meg a technikai leírást, aztán ha tetszik varrd meg! Én sem szeretem a zsákba macskát, így érthető a várakozás :-)

      Törlés
  4. Nagyon várom a részleteket, mindenképp megszeretném varrni. Boldog Új Évet kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyúrom a pogácsát és írom is a méreteket! :-)n

      Törlés
  5. ich möchte auch gerne mitnähen , weiß aber nicht wie ich zu den Maßen komme ..........
    inch oder cm ist mir egal !
    wo ist ein newsletter ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ich bin sehr erfreut, dass so viele Menschen zusammen zu nähen. Ich bin schon das Schreiben an den Größen!

      Törlés
  6. szia ÁGIKA nem találom a leirás lehet nem jó helyen keresem

    VálaszTörlés
  7. szia =Agi , én is keresem de nem lelem

    VálaszTörlés
  8. Én is megvarrtam egy csíkban.
    Tetszik-mutatós Még a beszegés.aládolgozás lesz 6,5-11,5-21,5-ös méretekkel dolgoztam
    Köszönöm Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm, hogy mém mindig varrja valaki. Nagyon örülök, ha tetszett! :-)

      Törlés