2010. május 23., vasárnap

Haladok :-))

.
Gyorsabb ez a technika, mint gondoltam !

Az összes blokk kiszabása sem volt rettentő unalmas, az összevarrás pedig gyorsan ment. Én az íves varrásban teljesen amatőr és kezdő vagyok, de a 64 blokk összevarrása 2 óra alatt megvolt. Pedig  közben egy kicsit kávézok, egy kicsit mászkálok, elintézek pár telefont......

Sem gombostű, sem különleges trükk nem szükséges hozzá, csupán a quilt talpat és a csipeszemet használtam.

Azt beismerem, hogy Marcsi jótanácsait kikértem és meg is fogadtam!

  • szabj pontosan   (ez megvolt)
  • A körszelet blokk legyen  alul (egyszer máshogy illesztettem, nem is akart működni a dolog)
  • a varrásráhagyás megegyezzen a sablonon ráhagyottal (ezért használtam quilt-talpat)



Semmi mást nem tettem varráskor,mint a két anyagot pontosan egymásra tettem és igyekeztem a varrásszélességre figyelni. Sem nyújtás, tolás, csuszagálás, felezgetés, gombostűzés nem kellett:-)) Pedig egy kicsit aggódtam, hogy a csíkok összevarrásánál majd lesz valami gubanc, de nem!


Az utolsó 5 cm előtt a csipesszel a két véget pontosan egymásra illesztettem, megfogtam a csipesszel és így varrtam végig.



 És tényleg kisimult az ív :-))))))
Egyetlen egyet sem kellett kibontani és újravarrni!!

Most rendet teszek, kivasalom a blokkokat, majd jön a játék, hogy melyik blokk hova is kerüljön. No ez nálam nem gyors dolog .-((

A szabáshulladék a másik nagy gond, szinte hívogat, hogy félretegyem, avalonnal valami még szülessen belőle. De nem most!
Bezacskózom: " hátha egyszer még jó lesz valamire"  (titkon tudom ám, hogy ezt nem kéne :-((((   )


Ági

1 megjegyzés: