2010. március 21., vasárnap

Apró ajándékok...

.

Egy nagyon kedves ismerősömre gondoltam, amikor ez az anyag a "Hunyadi utcai fiúktól" hozzám került.

Ha igazán kedveskedni akarok ennek az ismerősömnek, akkor mindig valami macskásat varrok neki. Az idő múlásával már azt gondolom, hogy minden lehetőséget kimerítettem, de aztán rájöttem, hogy az anyagok adják magukat, a lehetőségek száma végtelen. Akinek pedig ajándékozom, annak minden darab  egy nagy öröm.


Ugye adja magát, hogy mit kell ebből varrni? Rá van rajzolva :-))



Két alátét készült az anyagból, reggelihez, délutáni teázáshoz :-)

De, hogy a maradék se vesszen kárba, így készült még egy kis jegyzetfüzet borító is!


Kicsi, könnyen elfér a táskában, és mindig nála vannak a cicák :-)

Még varrtam, közben a hímzőgép is dolgozott. Egy másik ismerősömnek lesz hamarosan az esküvője, nekik elég kézenfekvő megoldás a gyűrűpárna. Tudom, hogy ők nem szeretik a túldíszített dolgokat, így inkább egy egyszerűbb díszítést választottam. Szerintem nagy örömöt szerzek nekik evvel a darabbal.





Marcsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése