2010. március 17., szerda

Márciusi UFO

Ajándékba kaptam ezt a  hímzést Adéltól. Majd itthon beletettem egy dobozba, a féltett kincsek közé. 

Tegnap aztán Zsuzsi oldalát olvasgattam. Milyen igaz amit ír:!

" Ezeknek a mintáknak két tábora van, aki nagyon szereti és akinek nagyon nem tetszik. Szerintem jópofák és (sajnos) néha ez az igazság, csak nem merjük bevallani…:o)))"

Teljesen egyetértettem! Hogy őszinte legyek, amikor először láttam a neten Loraile design mintákat, akkor én is az elutasítók táborához tartoztam, de valami miatt csak néztem-néztem, végül mára már nekem is jópofa :-))

Ahogy néztem Zsuszi kondis-szatyrát, kigondoltam, hogy nem hagyom a doboz mélyén Adéltól kapott friss szerzeményem, így ez lett a márciusi UFO-m! 

A kék nem az én színem, de azért sikerült hozzáválogatni valamit. A hímzés alapja nem tiszta fehér, hanem egy kicsit homokszínübb. Ez volt a bajom, mert valamivel kombinálni kellett. De aztán sikerült! A hölgyemény hajában lévő masni adta az ötletet. Megtaláltam ezt a fehér alapon kék pettyes anyagot. Azt szerettem volna, ha egy kicsit - bár nem szeretem ezt a kifejezést - "nőcis" lenne a neszeszer. Így került hozzá a fodrocska.


Kicsit bajban voltam, mert a hímzés eleve egy kemény anyagon volt, féltem, hogy a bélés még merevebbé teszi. Az alapnak szánt kék anyaghoz tettem csak bélést, így viszonylag egyöntetű lett a merevség. Azt is az oldalakhoz varrtam és megtűztem, nehogy elálljon az oldala.


Kiszabtam a kívánt formára, majd körülvarrtam a pöttyösből szánt ferdepánttal.
A belső szél levarrásához varrtam a zippzárt is.
Újabban csak a méterben kapható zippzárokat használom. Elegem lett abból, hogy sohasem találtam pont olyan színű, pont olyan hosszúságú zippet, mint szükségem lett volna. A méteresből mindig annyit vágok le, amennyi kell, és ráadásul könnyebb is belevarrni.


Amikor már belevarrtam, akkor húzom fel a kocsit, és a végét visszahúzom a belsejébe.

A bélést kézzel varrom bele, evvel eltakarom az összes varrást és a zippzár végét és szövött szélét is.


Egy kis húzóka gyártás, aztán kész is !


Belül is csinoska lett :-)))


Hamarosan küldöm a jelentést Ildikónak, hogy teljesítettem a márciusi restanciám:-))


Ági

8 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök,hogy felhasználtad.Külön köszönöm a cippzár bevarrás részletes leírását,mindig nagyon tetszett ez a típus,most kipróbálhatom én is.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofa,vidám darab.
    Nem mondom,hogy pályázatra ilyet készítenék(de azért,mert talán semmilyet se),én is úgy vagyok vele,hogy ilyen is kell,feldobja a hangulatot.Én is csináltam ilyen zsugorka gombokat,és most is teázó nőciket hímzek(by Bronwyn Hayes)...kézzel,sajnos nekem nincs ilyen csodám .Varrós szütyő lesz belőle(valamelyik hónapban :)))

    VálaszTörlés
  3. Nos igen, ez nem az a darab, amit kiállításra készítene az ember lánya, de a hobbiban az a szép, hogy bármit büntetlenül varrhatunk :-)) Marcsi annyit reagált, hogy nem tudja elképzelni a táskámban ezt a neszeszert. Önkritikát gyakorolva leoperáltam a húzókát.
    Hímzőgépem nekem sincs, kézzel meg nem szépen hímzek, ezért nem is erőltetem.
    Bronwyn Hayes munkái még izgatják az én fantáziámat is, fantasztikus ötlet gombokat gyártani ezekkel a mintákkal!!! Ugye megmutatod majd!

    Mindenkinek csak ajánlom a méterzippzárt, sokkal könyebb a bevarrás mint a hagyományossal!

    Ági

    VálaszTörlés
  4. Én vettem ilyen cipzárat és nem is olyan régen,de elfelejtettem,mit mondott a pasi ,hogy kell bevarrni :(((mikor kell a "kocsi")

    VálaszTörlés
  5. http://1.bp.blogspot.com/_xvth-kt3Zg0/SlL9fo1WnsI/AAAAAAAAOCQ/jMHAxbj4KVc/s1600-h/pw+5+046.jpg

    itt vannak ezek a vidám nőcikék

    VálaszTörlés
  6. A gombjaidat imádom, a nőcis is nagyon jó :-))
    A zippről készítek fotókat, amíg nem mutatták, hogy hogyan is megy ez, addig nekem is nehézkes volt! De most... Már elő sem veszem a hagyományosakat.

    VálaszTörlés
  7. Nekem is kell ilyen, vagy hasonló......!

    VálaszTörlés
  8. A hímzésben nem tudok segíteni, azt megoldod hímzőgéppel, de ha a pöttyös anyagra vágysz, akkor olyat tudok juttatni :-))

    VálaszTörlés