2010. március 31., szerda

Márciusi UFO

.

Egy régebbi hímzésdarabot vettem elő, hogy végre megkaphassa az, akire gondoltam, amikor hímeztem.

Egy nagyobb darab anyag volt, rajta csak a névvel hímezve. Kiszabtam formára és választottam hozzá bélést is.

 Méteres zippzárt varrtam bele, a végeket így dolgoztam el:





Egy kisebb ceruzatartó kerekedett belőle:-)) Egy fiatal lány lesz a gazdája, ezért igyekeztem vidám darabot készíteni a sötét farmer anyagból. 




De ajándéknak azért keveselltem, így kigondoltam, hogy lesz még hozzá egy könyvborító is. Na ekkor azért bajban voltam, mert ugyan azt a betűtípust kellett beállítanom a gépen, de azért sikerült. És, hogy ne legyen egy nagy üres feketeség, így még mást is hímeztem rá :-))



oda-vissza hajtottam a széleket....




majd ráhelyeztem a bélésnek szánt anyagot, és a két hosszanti oldalán levarrtam. 




Kifordítottam:




Szerintem örülni fog az, aki kapja :-))




A nagy UFO gyártó lendületem nem hagyott alább, a Sopronban elkezdett táskáim is elkészültek!!

A félkész bemutató darab is elnyerte a végleges formáját: 




 És a Sopronban kiszabott, Icától tanult táska is elkészült!





 Tulajdonképp eredményes UFO- befejező hadművelet volt:-)) 


Remélem a kedvem nem lohad le az év végéig! Már 3 hónapja kitartok!

No, most küldöm a képeket Ildikónak. De melyiket is??


Marcsi


2 megjegyzés:

  1. Küldjed mindet :))
    A felső táskád nagyon tetszik, a többi is megjárja :))

    VálaszTörlés
  2. Készítettem kollázst, mind küldtem :-))
    Marcsi

    VálaszTörlés