2010. március 31., szerda

Márciusi UFO

.

Egy régebbi hímzésdarabot vettem elő, hogy végre megkaphassa az, akire gondoltam, amikor hímeztem.

Egy nagyobb darab anyag volt, rajta csak a névvel hímezve. Kiszabtam formára és választottam hozzá bélést is.

 Méteres zippzárt varrtam bele, a végeket így dolgoztam el:





Egy kisebb ceruzatartó kerekedett belőle:-)) Egy fiatal lány lesz a gazdája, ezért igyekeztem vidám darabot készíteni a sötét farmer anyagból. 




De ajándéknak azért keveselltem, így kigondoltam, hogy lesz még hozzá egy könyvborító is. Na ekkor azért bajban voltam, mert ugyan azt a betűtípust kellett beállítanom a gépen, de azért sikerült. És, hogy ne legyen egy nagy üres feketeség, így még mást is hímeztem rá :-))



oda-vissza hajtottam a széleket....




majd ráhelyeztem a bélésnek szánt anyagot, és a két hosszanti oldalán levarrtam. 




Kifordítottam:




Szerintem örülni fog az, aki kapja :-))




A nagy UFO gyártó lendületem nem hagyott alább, a Sopronban elkezdett táskáim is elkészültek!!

A félkész bemutató darab is elnyerte a végleges formáját: 




 És a Sopronban kiszabott, Icától tanult táska is elkészült!





 Tulajdonképp eredményes UFO- befejező hadművelet volt:-)) 


Remélem a kedvem nem lohad le az év végéig! Már 3 hónapja kitartok!

No, most küldöm a képeket Ildikónak. De melyiket is??


Marcsi


3 megjegyzés:

  1. Küldjed mindet :))
    A felső táskád nagyon tetszik, a többi is megjárja :))

    VálaszTörlés
  2. Készítettem kollázst, mind küldtem :-))
    Marcsi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, ezt nem tudom magamban tartani! Soha nem hittem az online kölcsönben, amíg nem találkoztam Christy Waltonnal, aki segített nekem 30 000 eurós kölcsönben, és ma boldog vagyok, ha bármilyen pénzügyi segítségre van szüksége, itt az e-mailje : (christywalton355@gmail.com)

    VálaszTörlés