2012. január 2., hétfő

Az én kertem

.
Ennek a munkának a kapcsán ébredtem rá, hogy milyen nehéz dolog saját mintát kreálni. Nem blokkokból varrni valamit, hanem saját színhatásokat, formákat kialakítani.

Spirál kert címet adtam neki, mérete 130 x 110 cm.


Hogy mi is kellett ennek a munkának az elkészültéhez?

Legfőképp hatalmas kitartás részemről, egy végtelenségig toleráns férj, egy fantasztikus mentor, akit Polyák Ildi személyében tudhattam magam mellett. Köszönöm!!!

Rengeteg különféle anyag és borzasztó sokféle cérna, amiből több 1000 m-t fel is használtam.




Ami kellemetlenség előjöhet varrás közben az elő is jött, de végül elkészültem. Rengeteget tanultam munka közben, amit talán egy későbbi munkámnál majd remélhetőleg kamatoztathatok majd. 



De most örülök, hogy elkészültem, jó érzés a kavicsokon végigsimítani a kezem, érezni, ahogy kiemelkednek és a belevarrt organzától a vízmosta kavics érzetét is keltik.


22 megjegyzés:

  1. Ú ez nagyon nagy! szép, egyedi, imádom az ilyen művészi dolgokat! Boldog új évet Ági!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus! A színek varázslatosak,a kavicsos ösvény nagyon élethű.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett! A szám tátva maradt!

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég!
    Ez valami káprázatos és varázslatos!
    Drága Ági!
    Leborulok a nagyságod előtt!

    VálaszTörlés
  5. Drága Ági!
    Percekig meredten bámultam a képernyőre. Csodálatosan szép munkát készítettél! A kavicsaid annyira élethűek, hogy szinte a monitoron keresztül is tapintható. Remélem a következő tanfolyamodon kapunk belőle egy kis ízelítőt!

    VálaszTörlés
  6. Már annyira vártam,hogy írjatok valamit, de erre a gyönyörűségre nem számítottam. Na jó, tudtam, hogy megy neked ez a tűzés dolog, de ez most már egy új szintre emelődött!Gratulálok hozzá, nem kissé sárgán!

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikusan gyönyörű!Teljesen profi munka!
    Gratulálok Rózsa

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, gratulálok!!

    VálaszTörlés
  9. Igazi ágis a kísérő néhány mondat, ezt a nagyszerűséget Te készítetted Ági, gratulálok!
    Kinagyítottam, megvizsgáltam, sajnos megsimogatni nem tudtam a kavicsaidat, de elképzeltem a hűvös érzést. Az előző beszélgetéseinkre visszautalva, nekem egyáltalán nem komor, annál is inkább természetközeli és még titkos is, vajon mi lehet ott, abban a kis........
    Még mindig nézem és nekem még mindig tátva van a szám!

    VálaszTörlés
  10. Egyszerűen tökéletes a kivitelezés, a színek, a formák, minden olyan tökéletes, egyszóval profi kivitelezés. Igaza van Móninak itt csak leborulni lehet. Csak nézem és nézem és nem tudok betelni vele. Egyszóval mélységes gratula.

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok, igazán szépet alkottál. Nagyon egyedi, ötletes, és szép a kivitelezés. Jó lenne élőben is látni, és ha nem figyelnél oda akkor egy kicsit meg is fogdosnám :), no csak finoman :)

    VálaszTörlés
  12. Jaj, jaj!! Elkényeztettek ezzel a sok dícsérettel!! Köszönöm!(bár több túlzó megjegyzés is van, de azért bevallom nagyon jól esett :-)) Persze vannak benne hibák is, de azokból tanulok.

    Rita! Igen, a mostani lelkem, mostani állapota van benne. (Te tudod, hogy miért)

    Szizsu!! Ha figyelem is tapogasd bátran!!! Nem is finoman, hanem jó alaposan. Azt gondolom erre a munkára azt a jelet is ki kellene tenni, hogy "tapogatni kötelező". :-)) Nem is tud szétesni a kép a tapogatástól, összetartja többezer méter cérna :-)

    Ági

    VálaszTörlés
  13. Csodálatos lett! Szerencsés vagy, hogy mentorod is van!

    VálaszTörlés
  14. A dicséretet már fokozni nem tudom! Gyönyörűséges!!! Az az érzésem támadt miközben nézegetem, mintha egy csodálatos tündérkertben sétálnék. Azt hiszem bármely pályázaton első lennél vele!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  15. Én minden nap megnézem újra és mindig találok valami újat benne. Én is szívesen megtapogatnám, meg nagyító alatt is megnézném, például, hogy rájöjjek, hogy van az hogy minden kavics más színű? :)

    VálaszTörlés
  16. Ági, ez valami csodaszép!!!!! Csoda ötlet, csoda megvalósítás! De jó, hogy belefogtál!

    VálaszTörlés
  17. Szám tátva maradt! Azok a kavicsok! Fantasztikus! Tényleg gyönyörű!

    VálaszTörlés
  18. AZTA!!!! Gratulálok nagyon szép munka:)

    VálaszTörlés
  19. Csodás. Csak Jacqeline Heinz-hez tudom hasonlítani. De csak hasonlítani, mert ebben még a Te plusz fantáziád is benne van, nagyon gtratulálok.

    VálaszTörlés
  20. Nagyon-nagyon köszönöm!!! :-))

    Edit, ígérem egyszer írok lépésről lépése bejegyzést a kavicsgyártásról!

    Ági

    VálaszTörlés