2012. január 12., csütörtök

SORSOLÁS!!!!!!

.
A technika  ördöge közbe akart szólni, de nem hagytuk!!! Maradt a kézi módszer. Kiírtam minden jelentkezőt egy papírra.





Majd összedaraboltam  és egy dobozba tettem a csíkokat.



Közjegyző és minden egyéb nélkül valaki kívülállót kerestem. Az utcán nem járkált senki, a postás még a kanyarban sem, a kutyánk nem képes egy cédulát húzni, így szomszédoltam!!!!!

András megörült a kapuban a doboz láttán, majd konstatálta, hogy nem sütemény van benne :-((

De húzott!!!








A nyertes:





Ha nem lenne jól látható:

                                                             ABILE 


Gratulálunk!


Az utalvány 2012. december 31-ig beváltható a Csokifolt Shop-ban, ahova remélhetőleg hamarosan újabb sablonok fognak érkezni.


Az ígért  leírással pedig rövid időn belül érkezünk.


Ági, Marcsi

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok és köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  2. :)) Nagyon tetszett a sorsolás :)
    Gratulálok Abile!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a játékban a részvételi lehetőséget. A nyertesnek meg szerencséje volt :-))) gratulálok neki is.

    VálaszTörlés
  4. Hip-hip hurrá! Nagy virtuális ölelés András szomszédnak! Nagyon ügyes keze van!
    Köszönöm a lehetőséget, nagyon-nagyon örülök az ajándéknak!

    VálaszTörlés