2012. január 15., vasárnap

UFO 2012/1

.
Nem szokásom újévi fogadalmakat tenni, de az idén tűztem ki magamnak teljesítendő feladatot. A varrószobámban már több elkezdett és be nem fejezett darab bújik meg, várva, hogy végleges formát kapjanak. Így teljesen jogos elvárás magamtól, hogy ezeket a mondhatni UFO -kat befejezzem.

Az egyik nagy hévvel varrt darab az almacsutka blokkokból varrt takaró. A fedlap már nyár óta készen van, de mindig akadt más sürgősebb feladat, így a szélek és a hátlapozás mostanáig váratott magára. 

A kék színt választottam a szegélynek. Ebből  az almacsutka sablonnal egy nagy hullámvonalat szabta, azt varrtam hozzá az összevarrt blokkokhoz. A széli részt hullámvonallal tűztem le. A takaró tűzése pedig az árokban történt, minden második blokknál.A hátlapnak polár anyagot használtam.

Hát ilyen lett :-))







7 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik!!!
    Rózsa
    Én se mindig fejezem be az elkezdett munkát....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett! :o)
    Tettél bele flízt is, vagy a termovelúr elég meleggé és puhává tette magában is?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki!(és félelmetesen sok munka van benne)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Nem volt nagyon problémás a polár? Nekem már a flanellel is meggyűlt a bajom, persze biztos gyakorlat kérdése.

    VálaszTörlés
  5. Tettem bele vliest, de vékonyat. A termovelúr viszont egy kicsit vastagabb fajta volt.
    Nem kell félni a polártól, ha a legelején kisimítva, nem megnyújtva terítjük és rögzítjük le. A három réteg összerögzítése tűzés előtt viszont fontos, mert tűzéskor elnyúlhat az egész. De a végeredmény érdekében megéri a plusz munkát :-))
    Marcsi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett Marcsi!
    Vonz az egész almacsutka-munka (nálam a dobozolásnál tart a folyamat), a széli megoldást eddig nem mertem volna kipróbálni, de ha Neked ilyen szépen sikerült, akkor bátor leszek!
    Köszi a megosztást!

    VálaszTörlés
  7. Másik iker: csakis a tarkabarka összevissza takarók lehetnek ennyire csodásak! ;o)
    Szívem csücske lett. :o)

    VálaszTörlés