2010. július 30., péntek

Díjat kaptunk :-))

.

Matula ikrektől  Krisztitől és Zsuzsitól kaptuk a díjat :-)) Köszönjük szépen!

Eddig még nem kaptunk egyet sem, ez az első, talán azért kedves - és egy kicsit meg is hatott.

Azonban egy kicsit bajban is vagyok, mert nagyon nehéz 7 dolgot leírni magunkról. Már közel két napja próbálom megfogalmazni, de kettőnkről kellene írni, hisz a CSOKI-FOLT két személyes. Végül úgy döntöttem, hogy külön-külön írunk 7-7 dolgot. 

Ági:

1. Az életemben legfontosabb számomra a családom. Semmi sem fontosabb náluk! A legnagyobb vágyam, hogy a gyerekeim sok unokával ajándékozzanak meg egyszer.

2. Szűz csillagjegyben születtem, ami néha meg is mutatkozik az időnként rám törő rendszerezési őrületemmel. (de pánikra semmi ok, ez csak rohamokban jelentkezik, aztán újra káosz lesz körülöttem)

3.  Csak a saját készítésű táskáimat hordom. Fontos, hogy a cipőm (ruhám, harisnyám, rúzsom......) harmonizáljon a táskámmal, bár a táskámban mindig rendetlenség van, pedig minden kacat neszeszerekben kapott helyet.

4.  Hajnali kelő vagyok, sokszor már reggel 4-kor mászkálok. Régebben ilyenkor vasaltam, mostanság inkább az interneten lógok.

5. Imádom az édességet. De ha őszinte vagyok, akkor enni is nagyon szeretek, sőt sajnos tudok is :-(

6. Eredetileg vegyész analitikusként érettségiztem a középiskolában, de van  néptánc oktatói végzettségem is. A mostani szakmám nagyon szeretem, kozmetikus mesterként dolgozom.

7. Nagyon keveset nézek tv-t, ha mégis odaülök, akkor pedig előre kiválasztott műsort néztek meg. Kivétel, amikor abnormálisan korán kelek, mert olyankor totál mindegy, hogy mi megy a tv-ben, csak tudjak rá visszaaludni!

Marcsi: 

1. Későn kelő vagyok, az utolsó perceket is inkább az ágyban töltöm felkelés előtt

2. Imádom a napsütést, néha az az érzésem, hogy rengeteg energiát tudok belőle meríteni

3. Pontos vagyok, igaz másoktól is elvárom.

4. Ha szabad időm van, akkor olvasok és zenét hallgatok.

5. Rengeteget vasalok. Ráadásul mániákusan precízen.

6. Imádom az anyagokat. Nézni, simogatni, rendezgetni. De ezügyben szerencsés vagyok, hiszen méteráru boltom van :-)) Tehát "hivatalból" is rakom őket ide-oda.

7.  A csíkra mintás, törökös minták a gyengéim az anyagok közül!!! Egyszerűen nem tudok ellenállni ezeknek. Van is már jó pár darab a polcomon otthon :-))

Hogy a láncot meg ne szakítsuk, így igyekszünk méltó helyre továbbítani. Ha elfogadja tőlünk, akkor Adélnak ajándékoznánk.

1 megjegyzés: