2011. január 16., vasárnap

Alátétek

.
Évértékelésünk során érdekes megállapítást tettünk. 2010-ben készült a legtöbb étkezési alátét. 

Talán eddig nem is tulajdonítottunk neki nagyobb jelentőséget, de most karácsonykor ez kézzelfoghatóvá vált. Nem tart túl sokáig az elkészítése, viszont aki kapja nagyon tud neki örülni, amit valószínű a tetszetős külső és a praktikuma miatt van. 

Amióta hímzőgép boldog birtokosa vagyok, azóta előszeretettel gyártok ilyen alátéteket. A fehér damaszttól a lenvászonig rengeteg anyag alkalmas arra, hogy a hétköznapi reggelit vagy a futtában bekapott ebédek hangulatát egy kissé feldobja. No meg persze a hatalmas - nehezen vasalható-  ünnepi asztalterítőt megvédje az étkezés első 3 percében rácsöppenő  foltoktól.

Így aztán szívesen készítek ilyen kis terítőcskéket. A hímzőgép hímez, én pedig utána szépen leszegem. Ági már két hímzett kollekcióval is rendelkezik.










De több barátnőmet is megleptem már ilyennel.

És én is kaptam már :-))















Szerintem az idén lesz még folytatás az alátétkészítésben !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése