2011. április 13., szerda

Egy bejegyzés törölve

.


Mert, hogy tévedtem :-((( Aki a tegnap esti bejegyzésem egy varrógéptalpról olvasta, az kérem nyomja meg magában a delete gombot! (le is vettem a blogról)  Egy kis kavarodás támadt a témában. Én megrendeltem egy talpat egy bizonyos funkcióhoz, meg is kaptam, majd ahhoz fel is használtam. De éltem a gyanuperrel, hogy ennyire használhatatlan nem lehet ez az eszköz, ezért utána jártam.

És tévedés forog fennen! Mert, hogy az a talp nem is arra való, amire teszteltem, hanem teljesen másra. Tehát nem is működhetett volna jól. Hogy ki a hibás? Én, vagy az eladó? Most már mindegy!!!  Ígérem kárpótlom leszólt talpacskámat hamarosan! 


6 megjegyzés:

  1. SEMMI BAJ. TÉVEDNI EMBERI DOLOG. DE MIRE JÓ A CSODATALP?

    VálaszTörlés
  2. Most még jobban érdekel miről is lehetett szó.

    VálaszTörlés
  3. még szerencse, hogy valami csoda folytán most reggel még el tudtam olvasni a bejegyzésedet. számomra még így is élvezetes volt:))

    VálaszTörlés
  4. Már nagyjából mindegy, ki tévedett, ha te azt mondtad, főzőtejszínt kérsz és habtejszínt kaptál, az eladó hibája, ha nem mondtad, a tied... De attól még készülhet belőle egy klassz habos süti:)))

    VálaszTörlés
  5. Tegnap csak átfutottam a bejegyzésen, nekem nem tűnt fel a hiba. Még meg is jegyeztem magamnak, hogy valahol nekem is van (vagy volt) hasonló talpam.

    Más: Taniwa ma nem írt bejegyzést. Nálad volt? A tegnapi bejegyzése az utórengésekről nem hangzott valami jól.

    VálaszTörlés
  6. Lesz teszt a meglévő kütyüről, ha már megvan, akkor használni fogom! Adél, Editfolt! Pár nap és megtudjátok:-))

    Taniwa ma nem, csak tegnap írt :-((

    VálaszTörlés