2013. május 29., szerda

Pongyolás próba

.
Ma nagyon hajnalban keltem. Ebben semmi újdonság nincs. Amíg nem mozdultam ki az ágyból, addig járt az agyam. Ez sem új keletű. Amíg kávéztam és igyekeztem csendben lenni, hogy legalább a férjem ne csörömpöljem fel, addig tovább járt az agyam..... végül lementem a varrószobába - még mindig pongyolában és kávéscsészével a kezemben - és kézzel foghatóvá tettem a hajnali spekulációmat.
Az első (nem annyira sajnálom anyagot) előkaptam és párat nyisszantottam. Meg egy másik színből is, hogy azért látványos legyen a végkifejlet.
Már varrtam is..
Kéretik elnézni a fekete cérnát, meg a műszálas fene-tudja miféle anyagot, nem életem fő művét akartam épp megalkotni!

Na milyen darabok ezek?

 A Tetőcserép sablonnal szabtam, aztán iziben össze is varrtam darabokat!
Egy kisebb és egy nagyobb darab, szépen sorban!

Na de már hogy néz ki az a világos anyag ami kilóg? Segítettem rajta!

Egyszer balról:

egyszer jobbról:

ilyen lett a sarok ezzel a módszerrel:

... , hogy mi is lett a végeredmény? Hát ez:


Ugye látszik, hogy kívánkozik még mellé pár hasonló blokk? :-)

Azt hiszem a Tetőcserép sablonom elő kell hagynom, mert most aztán kedvet kaptam hozzá.
(nem pongyolában, nem műszálas maradékból, nem fekete cérnával)









1 megjegyzés:

  1. :o)
    Kellemes reggel, látványos eredmény (műszálasan és fekete cérnával is)!

    VálaszTörlés