2023. december 31., vasárnap

2023 Szilveszter- varrjunk közösen 1.

 .

Kedves olvasóink!

 A régi jól működő blogon írok ismét. (ebben volt némi nosztalgia és némi keserűség, de sebaj,ma mindenképp legyen jó napunk! ) 

Eltelt egy év, tehát újra Szilveszter napja van, varrjunk együtt! Kiszámoltam.... hihetetlen, de most 10 éve, hogy a szilveszteri varrás nyilvánossá vált.  

Nem, nem tudok olyan mintát, ami mindenki számára újdonság lenne. Nem is az a cél, hogy a legkomplikáltabb dolgot ezen az estén varrjuk meg. Számtalan dolgot figyelembe véve  olyan mintát kerestem, ami gyors, egyszerű, variálható, gyakorlott és kezdő is örömét leli benne. Tehát ne várjátok most sem a "spanyol viaszt", hisz a Ti fantáziátoknak kell érvényesülni.  Szokás szerint egy  nagyon egyszerű blokk az alap. Ami szerintem önmagában is jó kis blokk lesz. (Amíg próba varrtam el is képzeltem, hogy gyerektakarót kellene vele varrni. )

Persze utána igyekeztem ezt tovább variálni, lett belőle egy kicsit, majd egy még összetettebb verzió. És az idén visszadobom Nektek a labdát, várom menet közben a Ti ötleteiteket is! 

Tehát lencsét beáztatni, vacsorát előkészíteni, minden babonás a kötelező rituálékat végezze el időben, aztán ha tehetitek varrjatok a 2023. esztendő utolsó napján velem, velünk!


A minta leírás is perceken belül érkezik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése