2011. január 28., péntek

Csilli-villi neszeszer

.
Az úgy kezdődött, hogy ma brutálisan korán keltem. Nem mintha muszáj lett volna, csak kidobott az ágy. Egy kicsit szöszmögtem, majd neki akartam állni vasalni, de aztán elővettem egy dobozt. Első ötletem az volt, hogy kivasalgatok és összerendezgetek  pár doboznyi anyagot, de végül ez lett belőle.

(A felső szél nem hullámos, csak félig van behúzva a zippzár.)

"Apró fecnis" kreáció ez is. A dobozban dekorfüggöny maradékok lapultak Marcsi jóvoltából. Tudja, hogy ezek a csíknyi csillogó villogó, színes, fényes maradékok nekem örömet tudnak okozni. Így meglep néha egy adaggal, amit aztán sokáig őrizgetek.

Így indult az egész:

Csak úgy- gondolomra -  próbáltam egymás mellé illesztgetni darabokat.

De eszembe jutott a piéző talpacska és gondoltam avval is kellene varrni. Így a nagyobb egyszínű anyag egy kicsit fel lett "javítva".

A nagyobb felület találkozása meg lett csinosítva egy kis zsinór dísszel. (hamarosan beszámolok a talpról is)

Maradék kesztyűbélést az ekés talppal ragyogóan összevarrtam.


Egy kis tűzés ide is meg oda is..



És már csak egyenesbe kell hozni a széleket és bélést keresni.

Bélés is szigorúan maradékok (hulladéknak gondolt)  felhasználásával!

Pántot varrtam a szélére és zippzárt varrtam hozzá. Reggel 8-ra így állt a neszeszerem.

Most este már csak a  bélés bevarrása maradt, mert hogy napközben mást csináltam.

És el is készültem. Nem nagy pukkanás, de jó játék volt .-))


Van egy szép csillogó-villogó neszeszerem :-))

Jó játék ez az apró fecnik játéka :-))



5 megjegyzés:

  1. Micsoda színek! Gyönyörű lett.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szép, és hihetetlen, hogy mennyire részletgazdag tud lenni egy kis neszi is!
    A héten én is hajnalonta varrtam :D

    Lenne egy kérésem, ha van egy kis időd, lefényképeznéd nekem azt a vonalzót amit a lóherés neszesszernél kérdeztem? Nem találtam meg a VC-nél, de kiderült, hogy a helyi varrógépes szerződésben van velük, és ha küldök neki képet, beszerzi nekem. Előre is köszönöm!
    kaccat3@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek az ilyen fecni-jellegű dolgok, tuti megismételhetetlen.
    Ez itt pedig csillog is, meleg fűszerszínekkel kápráztat... ragyogó! ;o)
    Jót tesz Neked, ha kidob az ágy!

    VálaszTörlés
  4. Imádom a színeit. Már hiszek a színterápiában, ezek szerint művelem is - ha nem is a wellness szalonban, hanem a varrógép mellett. Igen, tényleg meleg fűszerszínek! Nem jutott volna eszembe, de teljesen igaz :-)) A dobozt az anyagokkal nem tettem el nagyon, szerintem még pár darab ilyen fűszeres kreáció fog születni.

    Nem annyira jó ez a hajnali kelés, délutánra mindig tiszta hulla vagyok :-((

    VálaszTörlés