2010. március 4., csütörtök

Nagy a készülődés

Nagyon izgatottak vagyunk. Holnap Sopronba utazunk. Tulajdonképp nem is a gép előtt kellene ülnöm, hanem pakolni, csomagolni, készülődni. Kedves foltos barátnéink meghívására egy kellemes hétvégét (varrós, beszélgetős, nem alvós, nevetgélős)  töltünk majd el együtt. Minden évben a Soproni Varrógépkör meghívását élvezve összejövünk hatan, és pihenjük, varrjuk ki magunkból a "téli depit".
Bajban vagyok, mert képeket mellékelnék, de a meglepiket csak nem akarom most még bemutatni. Csak annyit, hogy egy nagyon kedves "Valaki" (hétfőn majd elárulom, hogy ki) készített egy "valamit", ami ebben a csomagban érkezett: Mikor megláttam, akkor széles mosoly ült ki az arcomra, foltvarrós lelkemet pedig elöntötte a melegség. Igen, mondtam, erre gondoltam :-)))
De most nem lotyogok ki többet, majd jelentkezünk az élménybeszámolóval.

Ági

3 megjegyzés:

  1. Ó,nagyon sajnálom,de azt hiszem én már tudom ki az,és a melegség okát is sejtem(azaz láttam),nekem is nagyon tetszik :D
    Az egész varrásban ezek a percek a legjobbak,mikor két vagy több megszállott találkozik...és varr...és semmi nem számít ilyenkor

    ...na persze az is lehet,hogy tévedek,de az én ismerősöm is Sopronba készül

    VálaszTörlés
  2. milyen jól egymásra találtatok :D

    VálaszTörlés
  3. Igen, nagyon klasszul összeállt a "csapat"! Ez is csodálatos a foltvarrásban, hogy olyan emberek barátságával gazdagodtam, akiket különben soha nem ismerhettem volna meg.
    Ági

    VálaszTörlés