2010. március 8., hétfő

Sopron 0. nap

Annyi élménnyel jöttem haza, hogy most bajban vagyok. Szívem szerint minden percről beszámolnék, de akkor 2 napig tartana az írás, no és az olvasás is.  Ezért úgy döntöttem, hogy kronologikus sorrendet követve részletekben számolok be élményeinkről. A készülődés is élmény volt, ezért ez a 0. nap.
Előző bejegyzésemben írtam, hogy Sopronba készülünk. Hatan jövünk össze minden év februárjában (az idén ez március lett, de a hóesés ezt feledtette) és egy csodás hétvégét töltünk el együtt. Apró ajándékkal szerettünk volna kedveskedni varrós-barátnéinknak. Hokatát Colett alkotónapján ismertük meg személyesen. Személye még kedvesebbé tette számunkra munkáit. Ő festette nekünk ezt a képecskét, amellyel kitűzőket és dobozkákat készített nekünk. Ezek voltak a csomagban :-))))
Marcsi készült egy táska szabásmintával is, ami nem kis munka volt, hiszen egy régi, jó fazonú táskámat modellezett le. Precíz snittel, munkamenettel és anyaggal is készült. Én a hadtáp ellátásba szálltam be érdemben. (a blogon közzétett almáslepény, smorbullar persze nem maradhatott el)
 Szokás szerint csurig raktuk az autót hasznos és hasznosnak vélt dolgokkal.
Pénteken aztán indulhattunk :-)))

1 megjegyzés: