2010. április 10., szombat

Esküvőí gyűrű

.
Már régóta kacérkodom evvel a mintával, olyannyira, hogy a sablonom is megvan hozzá. De az elhatározás, az bizony hiányzott. Eddig csak rakosgattam az anyagokat. Lett is vagy három-négy-öt  rakás, azokat nézegettem, tologattam, illesztgettem.  De most belevágtam! Készítettem egy pár ívet próbaképp darabokból szabva, de egy hirtelen ötlettől vezérelve egy kissé átalakítottam.

Három anyagot minden esetben kiválasztottam. A pettyes pedig most "kedvenc" ezért sem maradhatott ki! Akár hogy nézegettem a pettyes pedig egyik mintással sem akart jól kinézni, így döntöttem. 3 színből varrom meg. De, hogy ne legyen unalmas, így a középrészeket hímzőgéppel meghímeztem.


Amikor rájöttem, hogy az egész munka nehézsége az ívek varrás-csúcspontjának betartása és a helyes vasalás, akkor már haladtam egész szaporán :-))


Először kész sorokat varrtam. (meg persze vasaltam rengeteget!)



Majd a kész sorokat a középső kockákkal illesztettem össze. (és persze közben csak vasaltam és vasaltam)




És innentől már látványos is lett a dolog, mert a sorok szépen összeilleszkedtek :-))  és vasaltam és vasaltam!!

Meg egy kicsit átrendeztem a nappalit, hogy elférjek :-))


Most még csak próbaképp odaillesztettem a szélekhez a "kedvenc pettyest", és kigondoltam, hogy mekkora szegélyeket is vágjak.


Most itt tartok! és remélem a hétvégén el is készülök vele!

Mindenkit csak biztatni tudok, hogy bátran csak álljon neki! Pontos szabás  a varrási pontok betartása  és rengeteg vasalás - a titka ennek a mintának.

Majd mutatom a végeredményt:-))


Marcsi

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Engem visszatartottak az ívek,pedig tetszik nagyon....pontosan meddig tartott idáig eljutni?...és a vasalás?

    VálaszTörlés
  2. Vasalás az volt :-(( Egyszerre több blokk ívét levarrtam majd vasaltam. Az egyik képen jól látszik, hogy fontos volt a varrásráhagyás ívének helyes vasalása. Hogy meddig tartott? Én gyorsan varrok és ha leülök a géphez, akkor órákig fel sem állok, így mondhatom azt, hogy két-három nap.
    Marcsi

    VálaszTörlés
  3. Mit is mondhatnék? Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  4. anya! grat, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Segítség!! Mi az e-mail címetek??Nem tudok meghívót küldeni. e-mail-em: tak.eva@t-online.hu

    VálaszTörlés