2010. április 3., szombat

Kellemes Húsvéti ünnepeket!

.

Minden kedves olvasónknak, barátunknak,  ismerősünknek kívánunk kellemes húsvéti ünnepeket!


Ezt a "nyúltortát" sütöttem! Nem a legszebb lett az idei, pedig a szándék megvolt. Ha még valaki süti ötlet hiányában szenved, akkor bátran álljon neki!!!

Bármilyen tortácskával kivitelezhető, maga  a kiszabás teszi húsvétivá. Nagy méretű formával nem ajánlom, én 19 cm-es sütőben sütöm meg. Az idei most mogyorókrémes, a bevonata pedig marcipán.

A tészta aljáról leemelt sütőpapírt szabtam ki félbehajtva így:



 A tortát teljesen elkészítettem, betöltöttem, majd utána vágtam ki a papír alapján, majd vontam be marcipánmasszával.


A kész bevont "nyulat" pedig megrajzoltam úgy, hogy olvasztott csokit zacskóba tettem, sarkát kivágtam és már rajzolhattam is :-))

Ha valaki kedvet kapott, akkor rajta, nem egy nagy dolog, de mégis kedves az ünnepi asztalon :-))
Lehet az a nyúl csokis, vaníliás, puncsos......................... de akár bolti kész piskóta alapból lekvárral töltött is!


Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése