2011. november 23., szerda

Adventi kalendárium

.
Tegnap elkészült. Mondhatni monumentális darab lett, de ez volt a kívánság. 120 cm széles és mind a 24 zsebe remélhetőleg kedves kis ajándékokat fog majd rejteni, melyek akár színes ceruzát, gyurmát, kisautót is be tudnak fogadni.





Az igazat megvallva nem is hittem, hogy ennyi apró részlettel kell majd megkűzdeni. Amikor rájöttem, hogy a zsebekre számokat kell varrnom, akkor egy kicsit megijedtem. A nyomtatható számsablonok keresgélését elvetettem, mert tudtam, hogy akkor ott fogok a számítógép előtt több órát ücsörögni, így inkább magam rajzoltam meg őket. Majd kivágtam. 

Eleinte azt hittem, hogy csak felragasztom a zsebekre és kész, de aztán elképzeltem a kíváncsi kis kezecskéket, matató kis ujjacskákat, ahogy oda-oda tévednek a zsebekhez és akkor eldöntöttem, hogy bizony azokat fel is kell géppel applikálni.

A zsebek felvarrásánál is ügyeltem, hogy bírják majd a "terhelést", huzigálást ezért minden csíkot külön varrtam. A zsebek elválasztóit külön szabtam, amibe befogattam a zseb-sort. Így szebben is áll és így minden sort külön is lehetett plusz varrattal rögzíteni. 


Az egészet egy nagyon merev vatelinszerű anyagra varrtam, így az összerögzítés  is biztosítva lett. A zsebeket külön jól levarrtam az elválasztásnál. majd arcot varázsoltam a mikulásoknak. 


Francia csomó szemük lett és apró csörgőkét varrtam a sapkájuk végére. 



Hátlapoztam, szegtem és bújtató került a hátára. Már csak egy hétig kell valahol pihenniük :-)))




16 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon-nagyon tetszik! Én most hímzem a jövő évi adventi naptár zsebeit. Szerintem lényegesen kisebbek lesznek, olyan 8*8 centisek. De hogy a kép mi lesz a lepel tetején, még rejtély:) Akár hasonló is lehet, gyüjtögetem most az ihletet :) De olyan hosszú az egy év - bármi történhet még :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki. Jó aprólékos volt a számokat ráapplikálni. De megérte, szép lett.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett. Szerintem a számok is jók lettek. Én betű szám sablonnak a wordot szoktam használni. Beírom a szöveget, félkövéré teszem és kiválasztok egy vastagabb betűtípust, és kész is a minta hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Nem kis munka lehetett, de abszolút megérte!:)

    VálaszTörlés
  5. Az enyém évek óta készül, idén azt hiszem még a régit fogom elővenni...
    Nagyon jók a táncoló Mikik, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Az különösen tetszik, hogy a számokat nem sorrendben varrtad rá, így keresgetni kell az aktuális meglepetést!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Biztosan örülnek majd neki az apró kis kezek:-)
    martilein

    VálaszTörlés
  8. Ó! Na egy (vagy talán kettő) nálunk is elkelne!:D

    VálaszTörlés
  9. Kinagyítottam a képeket, és visszaintegettem mind a tíz Mikulásnak, aztán kettőnek mégegyszer... :o)
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  10. Irtó édes!
    Nagyon köszönöm a szombati napot! Eszméletlenül jó volt! Alig várom, hogy legyen időm gyakorolni. Aztán meg jöhet a folytatás! :-)

    VálaszTörlés
  11. Remekül néz ki! Nagyon szép benne az a narancsos anyag!

    VálaszTörlés
  12. Ó, köszönöm :-)) A nagymama, aki az unokáinak kérte ma kézhez kapta és naki is nagyon tetszett!! Tehát megérte a munkát. Egyébként az ő ötlete volt, hogy ne sorrendben legyenek a számok, és nekem is nagyon tetszett ez az ötlet. A narancsnak tűnő anyag piros alapon nagyon arany fröcskölés, de tényleg narancsnak hat. Ami azért nem baj, mert a szoba, ahova kerülni fog inkább a barnás-natur színvilágú.
    Ági

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép!
    Gratulálok.
    Rózsa

    VálaszTörlés
  14. Lidérckétől kerültem hozzátok és nagyon örülök!Aki imát írt,őket most mind megkeresem.:)♥

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik az alkotásod! Aranyosak a Mikulások, türelemjáték volt a naptár elkészítése az már bizonyos. Én szeretek applikálni, a számokkal biztosan sokat kellett bíbelődni, de megérte!

    VálaszTörlés