2010. december 21., kedd

Écike takaró .............Elkészültem

.
Már pánikoltam, hogy nem lesz rá időm, de végül sikerült befejeznem. A férjem még véleményezte, ezért még tűzögettem bele. Majd a hátlapozáskor a sok négykézlábon mászkálás során sikerült fellöknöm egy alaposan megöntözött virágot, ami persze beterítette a takarót, a tapétát, a szekrény oldalát, a fotelt........ így sok rögzítgetésre nem volt idő, irány a varrógép, A három réteget a körök mellett tűztem meg, majd 4 órán át a kézi varrás a szegélynél. Utána mosó és szárítógép. Tehát szegény takaró már minden létező procedúrát elszenvedett, de most becsomagolom és majd a fa alatt látom meg legközelebb, mikor Écike megkapja. 

Szerintem (a férjem szerint is) Écike örülni fog majd :-))



(a kép sokat csal, mert eredetiben szép halványzöld az alap)

Most szép rendet tettem a varrószobában. (persze ettől most kóros varrhatnékom támadt, de majd csak a két ünnep között varrok legközelebb)

13 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép lett! Tényleg csal a fénykép, mert nekem inkább fehérnek tűnik az alap...
    Nekem is van még tényleg egy-két apróság, befejezni való, de már most minden Bajom van, hogy el kell pakolnom a varrógépet :-))
    Békés, boldog karácsonyt kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a takaró :)
    Békés Boldog Karácsonyt ,

    VálaszTörlés
  3. Ez egyszerűen gyönyörű lett! Irigylem Écikét!
    Magamnak egy ilyen takarót, nektek pedig boldog karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon széépp!! Kíváncsi leszek, hogy mit szól hozzá Écike!
    Pihenéssel és szeretettel teli karácsonyi ünnepeket, élményekben, gazdag Új Esztendőt!

    VálaszTörlés
  5. Ági ,nagyon szép lett és ötletes a takaró.Azért nem semmi ,hogy a "menyed"-nek ilyen szépet varrtál.Engem is megihlettél és varrtam a férjemnek én is egy takarót karácsonyra.Még a szegély hátra van.4 óra?Mikor fogom megcsinálni?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, biztosan nagy lesz az öröm.
    Békés, boldog ünnepeket nektek !

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm a jókívánságokat!
    Kívánok Nektek áldott,békés, boldog ünnepeket!

    Szerintem is örömet szerzek majd vele Écikének. De igazából nekem dupla öröm, adok is és élvezem ahogy örül majd :-))

    Adél! 4 óra lehet, hogy csak nekem kell! Tudod, én meg a kézzel varrás, az nem igazán ...........

    Ági

    VálaszTörlés
  8. ....én is örülnék!
    Klassz lett a tűzésed, nagyon egyedi. Gratulálok!
    Ha látnád az én műhelyemet! Csak én igazodom el a kupacok között, de ha egyszer csúcs van.....


    Békés, boldog Karácsonyt kívánok én is, és foltokban gazdag új évet!

    VálaszTörlés
  9. CSODÁS LETT EZZEL AZ EGYEDI TŰZÉSSEL ,
    ÁLDOTT ÜNNEPEKET KÍVÁNOK;ÉVA

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett a takaró! Bár nekem lenne ilyen aranyos anyósom!!!
    Békés, boldog új esztendőt kívánok!

    VálaszTörlés
  11. I can't understand any of the writing in your blog, but I LOVE this quilt. It's adorable.

    VálaszTörlés
  12. Laura! Thank you for looking at my blog! Come at other times, if you like. I have been looking at your page, the google translator I understand what you write. You can create beautiful things.

    VálaszTörlés