2010. december 5., vasárnap

Tűzök

.
Kicsit kaotikus lett a dolog :-((
 Nagyon precíz akartam lenni, ezért sok jelölést rajzoltam fel előre. Ezek a piros rajzok aztán jól bezavartak tűzés közben. Jó, persze azért segített is, de megint tanultam valamit....
Eleve nehezen tudok előre rajzolt mintát körültűzni.

A takaró tűzése közel-távol sincs még kész, nem is tudom mikorra készülök el. Sajnos egyéb kötelességekkel is kell foglalkozni :-(      
Ellopott fél órák alatt azért varrok, karácsonyig még van idő!

Rajzoltam előre papíron, hogy könnyebb legyen már a varrógép mellett ülve a mintaválasztás, sőt a pettyekhez is már zömében választottam mintát.


A színes cérnák viszont mind kiabáltak, hogy most evvel is meg avval is varrjak!!!

Egy kis ízelítő az eddig megtűzött pettyekből:












Játék a javából az ombré cérna!!


Nagyon mértanira nem akartam a mintát varrni, mert attól féltem, hogy akkor elveszti a játékosságát, háááát......

Szóval még van mit varrni.



4 megjegyzés: