2010. december 13., hétfő

Karácsonyi ajándékok

.
Neszeszer-őrület  - ez is lehetett volna a cím. De ennél gyorsabban elkészülő apró karácsonyi ajándékokat nem tudtam kitalálni. Maradék anyagok ragyogóan felhasználhatóak, és a szabás is gyorsan megy, ha ugyan azt a snittet használjuk. 

Valóban gyorsan varrok, (szó szerint órákig fel sem állok)  így tényleg termékeny napjaim vannak, ha odaülök a gép elé. Mivel több olyan barátnőm ismerősöm van, akiknek szeretnék karácsonykor valami aprósággal kedveskedni, így maradt a neszi varrás! A kék-barna anyagból még volt, így annak a maradékát is eltüntettem.
Az elkészült neszeszerek

Amit már rég óta halogatok az egy laptop táska megvarrása volt. Az anyag adott volt és a méret is. Mégis fejtörést okozott az anyag mintaelemeinek elhelyezése. A viszonylag nagy mintát sokáig rakosgattam, amíg eldöntöttem a végleges szabást.

A szélekre kédert varrtam, hogy jobb legyen a tartása. Az elején pedig zippzár van.

Egyik oldal:
Másik oldal:


Hát ennyi volt a hétvége.


FIGYELEM!!! 
December 13. Luca napja, lányoknak asszonyoknak szőni, fonni  és VARRNI nem szerencsés!!!!!!


5 megjegyzés:

  1. Húúú, de nagyon állat ez a táska!!! Nagyon tetszik!
    Nem lehet ma varrni??!!! Jaj mi lesz velem! :-) Akkor csak szabok, meg kisütjük a mézeskalácsot. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett ez a laptop táska!Nem varrhatok?De én nem is vagyok babonás...:)

    VálaszTörlés
  3. Szokás szerint termelékeny voltál, a táska is csodás, a neszik közül meg a gobelinszerű (vagy az is?) a legszebb!
    Nekünk sincsenek tyúkjaink, de biztos, ami biztos nem varrunk. :o) Örülünk, hogy ezzel nem vagyunk egyedül, mi is az elterelő hadműveletet, vagyis a szabást választjuk! :o)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a dicséretet! Az elsőnek hulladéknak gondolt anyagok tényleg jól mutatnak így:-))
    A hiedelem egyébként úgy szól, hogy LÁNYOKNAK, ASSZONYOKNAK nem szerencsés szőni, fonni, varrni! Gondolkodom rajta, hogy a férfiakkal mi a helyzet? Ricky Tims ma bőszen varrogathat?
    Ma fejben kigondoljuk, hogy holnap mit varrunk!!!! Vagy tényleg marad mára a szabás!

    VálaszTörlés
  5. Még jó ,hogy szóltatok.Most akartam elkezdeni varrni.:)
    Marcsi nagyon szépek a neszik és a táska is tetszik ,az én színeim piros és fekete.
    Ági,várom a takaró folytatását,nagyon!
    Elkészült a Lone starom ,holnap megmutatom.

    VálaszTörlés