2010. december 10., péntek

Heti eredmények

.
Nem tétlenkedtem a héten.
Karácsony közeledtével nekem is mint mindenkinek sokkal több varrnivalója akad, de igyekszem jól beosztani azt a kevés időt ami munka után marad.

Az elkezdett táskák végre elkészültek. Igaz megéltem a "torkos borz" történetét. Az egyik elkészült táskámat szemlélgettem, amikor rájöttem, hogy az egyik fület rosszul varrtam be a helyére. Nem volt valami felemelő dolog az elkészült táskát szétszedni (a szépen kézzel bevarrt szegélyt is bontani kellett) a fület a jó helyre rögzíteni és visszavarrni, de mentségemre legyen mondva, hogy így járhat az, aki egyáltalán nekiáll egy táskának.






A neszeszerek ajándékba készültek.
Ez az anyag annyira megtetszett, hogy nem tudtam neki ellenállni. Bár egy kicsit aggódtam, hogy a nagy minta hogy fog mutatni a a kis nesziken, de így készen még jobban tetszenek. Három méretben ugyan arra a mintára szabtam őket.


És szintén ugyan az a szabás más-más anyagokból.



A hét legnagyobb kihívása azonban 4 szék karácsonyi ruhája volt!

Pár napig nézegettem a székeket a varrószobában, mire nekiálltam. Számoltam, rajzoltam, mértem, és sokat godnolkodtam............ de aztán szabtam, varrtam ..............és ilyen lett :-))

Hátul csinos  masnis kötője van.
Amikor az első elkészült, akkor már könnyebb dolgom volt a másik 3 darabbal. 
Elég sokat dolgoztam velük, de azt hiszem megérte. A kritikus szemem így utólag is elégedett  :-))





3 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szép dolgot hoztál "össze" kevéske idődből .Hát a tűzéssel Én csak maradok ilyen szabadon szabad .

    VálaszTörlés
  2. És még ránk mondták, hogy nem is alszunk! ;o)
    Akkor mi meg most Rád mondjuk! :o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket készítettél!

    VálaszTörlés