2010. december 17., péntek

Écike takarója - még kűzdök

.
mert, hogy kicsit túlkomplikáltam a dolgot. Elkezdtem tűzni, aztán nem lehetett abbahagyni. Amikor meg minden petty köré komoly mintát kerítettem, akkor már a többi köré is kellett. Tehát napok óta csak tűzök.....

Izgalmas volt végre kipróbálni a több színnel tűzést. Nem is volt macerás, csak a visszamenő vonalaknál kellett egy kicsit jobban odafigyelni.

Ez lett az egyik kedvencem: két szín, amiből az egyik ombré






Kicsit próbálgattam a tűfestést utánzó szirmokat






 Ezt úgy neveztem el, hogy az indás kabócás hagymácska





Élvezetes játék, de még jobb lenne, ha több időm lenne rá.

 Még biztos, hogy találnék rajta tűzögetni valót, de nincs rá idő :-((

Ma a szegély és a hátlap következik, amit még szintén kell egy kicsit tűzni. (de azt már csak gyengéden)


Tehát még varrom, a végeredménnyel jövök legközelebb.



3 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű! Rettentő aprólékos! Nagyon-nagyon várom a végeredményt!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, ez eszméletlen jó lett!!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztatást! Marcsi tegnap megnézte, szerinte jobb élőben. (szerintem is) Nagyon igyekszem, hogy elkészüljön már végre.
    Ági

    VálaszTörlés