2010. december 30., csütörtök

GIVEAWAY, avagy játék nálunk

.

Január 3-án lesz 1 éves a blogunk. Többségi szavazással úgy döntöttünk, hogy nálunk is lesz játék!! Így szeretnénk megköszönni olvasóinknak, idetévedőknek, bekukkantóknak, hogy kíváncsiak ránk.

Szabályok:

  • Írj egy kommentet!
  • Rendszeres olvasóink alapból bekerülnek a kalapba, így ha kommentelnek is, akkor kétszeres eséllyel indulnak
  • Az ajándék még meglepetés de az biztos, hogy "CSOKI-FOLT" kreáció lesz, azaz Ági tűz, Marcsi varr.
  • A munka menetét TUTORIAL -ként közzétesszük, így aki kedvet kap az elkészítéshez, az sem jött hozzánk hiába :-))
  • A résztvevők nevét január 5-én szerdán dobozba tesszük és húzunk.

SORSOLÁS: 2011. JANUÁR 5. 





KÍVÁNUNK NAGYON SOK  BOLDOGSÁGOT, EGÉSZSÉGET ÉS SOK PATCHWORK MUNKÁT AZ ÚJ ESZTENDŐBEN ÉS TERMÉSZETESEN SOK SZERENCSÉT A JÁTÉKHOZ !!!

Ági, Marcsi


25 megjegyzés:

  1. Köszönöm a játékot, Isten éltessen Benneteket, hogy még sok blogszülinapot megéljen meg a naplótok és olvashassam írásaitokat, nézhessem alkotásaitokat!
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet kívánok nektek és természetesen boldog blogszülinapot! Nagyon szépek a munkáitok!

    VálaszTörlés
  3. Itt nyomulunk mi is, Boldog Blogszülinapot előre is! :o)
    Viszont kívánunk minden fennebb felsorolt jót, főleg sok szabadidőt, hogy legyen mit olvasnunk, és nyálcsorgatni mellé!
    (Csendben súgjuk, hogy január 5-e az szerda.)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szülinapot nektek:))
    Kösz a játékot!
    BOLDOG ÚJ ÉVET !
    És sok, sok szép munkát !!

    VálaszTörlés
  5. Boldog Új Évet Kívánok én is!
    És köszönöm a lehetőséget a játékhoz!:)

    VálaszTörlés
  6. Boldog új évet, boldog blogszülinapot kívánok, és még sok-sok klassz bejegyzést a mi örömünkre :))

    VálaszTörlés
  7. Boldog új évet és nem utolsó sorban boldog blog szülinapot!Köszönöma lehetőséget a játékhoz:O)

    VálaszTörlés
  8. Isten éltessen és BUÉK! :)

    VálaszTörlés
  9. Innen a Viharsarokból kívánok minden jót !

    Örömötök sok, bánatotok semmi. Segítsen az Isten boldognak lenni! Legytek mindig vidámak . Örüljetek minden szépnek. Én igy kívánok
    nektel BOLDOG ÚJ ÉVET !
    Haász Julianna

    U.i. Köszönet és gratuláció a tűvel rajzolt világ tanfolyamhoz. Nagyon ügyes voltál. Gratula az Écike takaróhoz. Majd jővőre kérdezek felöle., nagyon szép.
    Mi Itt a Viharsarokban (Gyulán)dr. Hirváthékal várjuk az Új évet a sült malac társaságában!!
    A blogotok zseniális - gratulálok !!! csak így tovább.
    Puszi Juci

    VálaszTörlés
  10. Öltögetős, B.Ú.É.K. mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  11. Buék! Szeretnék én is játszani:)

    VálaszTörlés
  12. BUÉK!

    Gratulálok a bloghoz, és Boldog Évfordulót Kívánok!
    Ica

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok Lányok!
    Kívánok "Csokis-Foltos"újesztendőt nektek, blogotoknak pedig sok-sok szülinapot!!!Puszi:kismacko

    VálaszTörlés
  14. Boldog új évet és sok szép munkát kívánok.

    VálaszTörlés
  15. Minden jót kívánok nektek, ami alatt értsetek:egészséget, boldogságot, békét, nyugalmat...sok szép anyagot, hozzá sok cérnát és időt-időt-időt!
    Magamnak a nyereményeteket!

    VálaszTörlés
  16. Én is játszanék! Majdnem lemaradtam!
    Boldog Új Évet nektek!

    VálaszTörlés
  17. Boldog új évet, és még sok-sok olyan szépséget, amit eddig alkottatok!
    Nem szeretném kihagyni a lehetőséget, én is játszanék!
    Kaccat

    VálaszTörlés
  18. Hűűű! ez olyan kafa, hogy nem tudom kihagyni! Én is jelentkezek, és boldog szülinapot kívánok nektek!
    És boldog Új Évet is!
    Ancsa

    VálaszTörlés
  19. Kedves Ági és Marcsi, természetesen versenybe szállok ezért a gyönyö9rű ajándékért!!
    Nagyon boldog új évet kívánok nektek és családjaitoknak!

    VálaszTörlés
  20. Boldog blogszülinapot és új évet!
    Játszom én is :-)

    VálaszTörlés
  21. A gyönyörű lóherés neszeszerért én is jelentkeznék! Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  22. Boldog blogszületésnapot kívánok nektek!

    Szeretek hozzátok járni, sokat lehet tőletek tanulni. Így hát akármi mi is lesz a nyeremény én sorba állok érte.

    Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet kívánok nektek!

    Erika

    VálaszTörlés
  23. HA még nem késtem le, akkor szeretnék én is játszani. Nagyon jó, hogy így együtt dolgoztok, és nagyon jól! Gratulálok.

    VálaszTörlés