2011. augusztus 11., csütörtök

Életjel

.

Tudom nagyon hallgatunk. Mert semmi komoly foltos dolog nem történt. Ági alkotói válsággal és sűrű családi programokkal van elfoglalva, de én azért varrogattam. 

Maradék anyagok felhasználásával készültek ezek a párnák. Így utólag visszagondolva a "soha többet" kategóriába sorolnám ezeket az anyaguk miatt. Az anyagok tviszt lépéseket lejtettek a varrógép talpa alatt miközben erősen koncentráltam, hogy a varrásvonalak találkozzanak. (az anyag miatt ráadásul nem is igazán jól fényképezhető a végeredmény. Élőben csodás fényük és színük van - a csúszkáló organza szerű anyag miatt) De végül én győztem!


Varrtam még táskákat is. 
Egy viszonylag kisebb méretű darabot, aminek a szélén kéder díszítés van. Összességében a szürke-fekete-fehér nagyon mutatós lett.


Egy elöl hmzéssel díszítettet:


És varrtam - hímeztem egy receptfüzet borítót is.






Tehát nem tétlenkedek :-)))


3 megjegyzés:

  1. Bizony, hiányoltunk is Benneteket! :o)
    De a termésed bőven kárpótol egy kis várakozásért.

    VálaszTörlés
  2. Egy percig sem gondoltuk, hogy tétlenkednétek... :o)) Szerintem nyáron - szerencsére - mindannyian kevesebbszer ülünk a számítógép elé! A párnák csodaszépek lettek! Megérte a sok-sok munka!

    VálaszTörlés
  3. Határozottan nagyon jók Marcsi! Biztosan sokat illesztgettél, megérte!
    Szuper a táskád is, a kéder nem igazán fekszik a kezem alá, de örömmel nézem, ha valaki profi benne!

    VálaszTörlés