2011. augusztus 14., vasárnap

Manu-Quilt Super Wonder bemutatkozik

.
Amikor kezembe fogtam ezt a csodálatos készüléket elámulva tapasztaltam sokoldalúságát.

Az induló készlet áll egy vágólapból, egy körkésből és valamilyen szabadon választható sablonból. Használata során ébredtem rá, hogy szinte egyedülálló tulajdonsággal bír! Minden kivágott anyagdarab teljesen egyforma lett. Sőt, akár maradékok (egyesek által hulladéknak titulált, vagy akár "textilipari kutató intézetekből" alias turkálókból - a meghatározás nem tőlem származik, sajnos nem emlékszem a nyelvújító személyére -származó valamire még jó lesz ingek, terítók) is felhasználhatóak. Köszönhető ez a sablonok egyedülálló és forradalmi formájának és kialakításának A legcsodálatosabb, hogy akár egyenesen is vághatunk, ha megfelelő un. vonalzó van a birtokunkban, így teljesen egyforma csíkok is szabhatók vele. 
A vágólapra nem szükséges különösebben irányítva felhelyezni az anyagot, a lényeg, hogy a sablon alatt legyen textil.

De félre a szöveggel, lássuk a tényeket!

Elegem lett a zsákokban felhalmozott kisebb-néha nagyobb anyagdarabokból. Ráadásul Gina játékát is meglehetősen elhanyagoltuk. Így gondoltam egy merészet és nekiálltam a Manu-Quilt Super Wonder segítségével egyforma textil darabokat szabdalni. Jelen esetben almacsutka sablonnal dolgoztam, melyet átmenetileg lefoglaltam Marcsi kollekciójából. A hulladákos zsákjaimat kiborítottam és abból igyekeztem a legtöbb anyagot felhasználni.

Egyes darabokat egyesével szabtam, lévén, hogy csak ennyi hulladék volt a zsákban, de a szépen összehajtogatott anyagokból is került a Manu-Quilt Super Wonder alá.

Így sikerült a készlet azon fantasztikus tulajdonságát is megtapasztalnom, hogy akár 8, egyforma darabot is lehet 4 körkés huzintással kiszabni. (már ha elég éles a késünk)


(A keletkező hulladákokat nehéz szívvel, de zömében kidobtam, amit nem arról majd később írok)

Nem cséplem a szót tovább, a végeredmény magáért beszél.

A forradalmi Manu-Quilt Super Wonder segítségével kiszabtam kb 800 db  teljesen egyforma anyagdarabot!! Megszabadultam egy nagy zsák sarokba gyömöszölt textiltől, ami már komoly cikizésre adott alkalmat drága barátnőmnek.


Nincs már más hátra, mint egy Csoki-foltos közös varrás keretében ezeket összevarrni :-))))


ui: Manu-Quilt Super Wonder minden foltvarró birtokában van, a valóságban készletben ne keresse senki, az egész csupán az én pillanatnyi agyszüleményem !



5 megjegyzés:

  1. :-) De jó! Alig várom a folytatást! :-))

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon várom a folytatást! :-)
    (ezt a mintát már én is kinéztem azt hiszem a Missouri Star Quilt oldalán, tervezem is ilyen sablon legyártatását :D)

    VálaszTörlés
  3. Sikerült magam szégyenbe hoznom saját magam előtt! Ahogy elkezdtem olvasni a Manu quilt super wonder-ről, rögtön beindult a beteges birtoklási vágyam, hogy: ilyent én is AKAROK!Már elterveztem ahogy a keresőbe másolom a nevet amikor elolvastam az apró betűs részt...Pedig megígértem magamnak, hogy NO HARÁCS!Szégyenlem magam!

    VálaszTörlés
  4. Már készülőben van a végeredmény!

    Czkriszta! Ne szégyelld magad! Szerintem én is és még sokan mások is így vannak, vagyunk. Esetleg nem merjük beismerni :-)

    VálaszTörlés