2011. augusztus 31., szerda

Nem akartam lemaradni

.
Miután megkaptam a doboznyi almacsutka anyagot, egyből lestem a lehetőséget, hogy én is összevarrjam a takarómat. Mint Ági írta én csak ötleteltem az anyagok rendszerbe szedésével, de nem úgy varrtam. És ezt a rendszertelenséget végig meg is tartottam! (de hősiesen bevallom, hogy elég nehéz dolog "csak úgy" összevarrni mintás anyagokat)

A fedlapom kész, most a szélek eldolgozási módján töröm a fejem!






 Mivel többen kérdezgettek bennünket almacsutka ügyben, így most ezennel megígérem, hogy két nagy meglepetéssel is készülünk!!! 

Az egyik egy részletes leírás lesz arról, hogy mi hogyan is varrjuk az íves darabokat, (egyszerűen, géppel, gyorsan, de azért pontosan) a másik pedig egy merész gondolat szüleménye............no azt most még nem árulom el:-))



8 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon klassz! (nekem kimondottan nehezen megy mintást mintással összeegyeztetni :D)

    Kíváncsian várom az "íves varrás tanfolyamot" és a merész gondolatot is :-)

    VálaszTörlés
  2. Húúú, de jó ez is! nagyon kiváncsi vagyok a végeredményre!!!

    VálaszTörlés
  3. Az ilyen ezerféle foltból varrt dolgoknál szerintem ez a legjobb elrendezés!
    Csodás lett a Tied is!

    VálaszTörlés
  4. Hi-hi!! Teljesen feldobtátok az almacsutka sablon bizniszt!! A Meseboltban mondták, hogy csak nem én is olvasom a Csokifolt blogot? :)) Az utolsó almacsutka sablon boldog tulajdonosa lettem!! Most már aztán nagyon várom a titok tutorialját!! :))
    Nekem szinte megoldhatatlan feladat egyébként "a lesz, ami lesz" összevarrogatás. Én mindenképp keresem a rendszert, ez az én nagy keresztem...

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon várom, eddig nem mertem belevágni, de látva a szép munkátokat,és majd a leírást, biztosan belevágok. Bár műanyag sablonom nincs, de azért a papiros is jó lesz, nem?

    VálaszTörlés
  6. Már csak egy ici-pici türelmet kérünk!!!! Nem lustaságból, hanem egész más okokból késlekedünk :-((

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok Lányok!

    Még nem ismerjük egymást személyesen, de a közeljövőben a bajai tűző- és fúzió tanfolyamon találkozni fogunk, addig is megragadom az alkalmat, hogy szóljak, hogy csatlakoztam a blogolókhoz, ha gondoljátok, nézzetek be hozzám is!

    http://hopi-patch.blogspot.com

    VálaszTörlés