2011. augusztus 30., kedd

Nem szoktam, de...

.
Nem szokásom a családi ünnepeket itt bemutatni, de most kivételt teszek. Mint írtuk szombaton volt a születésnapom. A gyerekek is hazajöttek, így egy kicsit (nem is kicsit) lelkiismeret furdalással mentem el szombaton Tatabányára. Vasárnap ebédfőzés közben már éreztem, hogy valami készülőben van. (Vannak jelek, amiket azért észre lehet venni- egy kis barna folt a csempén, kiszóródott porcukor, susmutolás  stb..)

A meglepetés részemről elég nagy lett :-))) A lányom sütött tortát nekem. Foltvarrósat!!!!!!



Écike is okozott nagy örömet. Csodálatos cérnákat kaptam :-))
(nagyon, nagyon örültem!!!)



Szőrös királyfink pedig roppant bánatos volt a szabályok miatt, miszerint nedves orrocska nem lehet feljebb, mint az asztal lapja.






Marcsi barátnőm egy csodás neszeszert varrt és egy pompás buksza kerettel lepett meg!





.... én pedig mesés anyagokkal leptem meg magam Tatabányán :-))




Most aztán 100 évig kell, hogy éljek, hogy mindezt a sok gyönyörűséget felhasználjam, meg a megevett süti kalóriáit eltüntessem magamról.
Nagyon köszönöm ezt a szép napot!!



16 megjegyzés:

  1. Pontosan,éljél is legalább 100 évig és minden évben kapj ilyen ajándékokat!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen sokáig ! (Kinél vetted ezeket a szépséges márványosokat ? És mennyiért ? :)) )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Sok Boldog Születésnapot Kívánok! Kívánom, Úgy legyen ahogy írtad! Lányodnak gratulálok, ehhez a mesés tortához, nagyon ügyes!
    Szia! Erika

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok boldogságot és hosszú-hosszú életet kívánok neked, hogy még jó sokáig alkothass! A torta fantasztikus lett, nagy öröm lehetett! :o)

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot Neked. Az anyagokat irigylem. Csodaszépek!

    VálaszTörlés
  6. Boldogságos szülinapot kívánok Ági!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog szülinapot! Egy ilyen fantasztikus tortát én is megmutattam volna :-))
    Annyira aranyos, hogy kiszúrtad, hogy valami készülőben! :-)) "kiszórt porcukor, barna folt a csempén" ... :-))) Az anyai szem mindent lát!

    VálaszTörlés
  8. Nem esek messze az alma a fájától ! Úgy látom a kreativitás örökölhető ! A torta nagyon szuper, gratulálok a szülinapod alkalmából :-)
    Varrj még sok szépet !!

    VálaszTörlés
  9. Isten éltessen nagyon sokáig! :) @-'--,-- Micsoda torta! Elismerésem a lányodnak, remek lett. :))

    VálaszTörlés
  10. Boldog Szülinapot kívánunk, és élj még legalább 100 évig, hogy elvarrd az anyagaidat /persze a negyedére se tartanak ki, de majd beszerzel még néhányat...;o)/!!!

    VálaszTörlés
  11. Isten éltessen sokáig!
    A torta igazi remekmű, a cérnákból pedig igazi remekmű lesz majd!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon köszönöm a jókívánságokat!! Igyekszem szép dolgokhoz felhasználni a csodás ajándékokat. A lányom torta remekére nagyon büszke vagyok, csodálkoztam is rajta, mert eddig nem mutatta jelét a konyhai kreációkhoz való hajlamának.
    Ági

    VálaszTörlés
  13. Gina! A batik anyag Foltmester (Kaposvár) boltjából 1900 Ft/ m áron kapható.

    VálaszTörlés
  14. Utólag is nagyon sok áldott születésnapot kívánunk
    Rózsa Dorina

    VálaszTörlés
  15. Irigy vagyok erre a tortára:) Nagyon Boldog Születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés