2011. augusztus 23., kedd

Szerva ott, csere itt

.
Nagyon köszönöm a véleményeteket!!!

Azt határoztam, hogy a bejelölt helyeken javítok. (ismerem magam :-(  ) Nem nagy dolog ám, egész kevés bontással jár. Sőt elgondolkodtam, hogy lehet, ha sok blokk megmarad majd Marcsi befejezése után, akkor elképzelhető, hogy dupla takaró lesz majd belőle. Még nem tudom....


Így most összepakolom a kiszabott blokkokat, holnap viszem Marcsinak, átadom a stafétát! Szerintem már ő is izgatottan várja, hogy varrhassa a takaróját!! 
Én pedig azt a pár darabot kicserélem.




2 megjegyzés:

  1. hááát, én nem is láttam az előzőnél sem, hogy mit kéne rosszul lássak...:), én csak emelgetem a képzeletbeli kalapomat, mert bár türelmes vagyok, de ezt nem tudtam volna kiülni a gép előtt......és vasalgatni, varrni, megint vasalni....NAGYON tetszik nekem javítás nélkül is, csodaklassz munka!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, az első barnát én is cserére láttam :-)
    Én is beállok kalapot emelgetni !!!!!

    VálaszTörlés