2010. február 16., kedd

Tavaszra várok!

Kicsit már magam alatt vagyok a hosszú téltől. Nézegetem a blogokat, és várom, hogy tele legyenek krókuszok, tulipánok, húsvéti minták képeivel. De még semmi :-(( Tetőzi a rosszkedvemet, hogy félben lévő hivatali ügyeim akadoznak. Mára szabaddá tettem magam, hogy elintézhessek egy-két dolgot, de kiderült, hogy hiába megyek, eredménytelen lett volna a futkosás.
De akkor nézzük a jó oldalát! Lett egy szabad fél napom!!! Persze lelkes foltvarróként hova rohan az ember lánya? A varrógéphez! Számba vettem a lehetőségeket, majd rájöttem, hogy lógok még a februári UFO-val. Vilmácskák lassanként alakulnak, Martimez pedig a felvetett egy ötletet, ami még izgatja a fantáziám. Hajnalban vasaltam is, miközben fejben megvarrtam két takarót a rengeteg maradék anyagomból. A realitások talaján maradva a februári UFO-nak állok neki. Mint írtam már, ha ideges, feszült vagyok, akkor gyógyszer helyett inkább tűzök. Ez lesz a befejezésre váró darab. Már most látom a hibákat, de leendő funkcióját tekintve még van értelme a további munkának. Eleve (szokásomhoz híven) nem foltvarrásra alkalmas anyagból dolgoztam. Nem jó közbélést választottam.
Egyenlőre nem árulom el, hogy mi lesz belőle. Az is lehet, hogy az egésztől elmegy a kedvem, és akkor a válasz az, hogy semmi, vagy neszeszer. No, akkor hajrá, ha van eredmény, akkor meg fogom mutatni!

Először azonban irány a konyha, ma van húshagyó kedd, rendes háziasszony fánkot süt ma!

Ági

1 megjegyzés:

  1. Veled ellentétben, én attól leszek feszült, ha tűznöm kell :)) Kíváncsian várom, mi lesz belőle !

    VálaszTörlés