2010. augusztus 16., hétfő

1. számú kék takaró

.
Készülget.... A blokkokat szépen összevarrtam, aztán jött a "quilt-aerobik"  (most sem tudom, hogy kitől származik az elnevezés, de állíthatom, hogy nagyon is jó meghatározás! ).

Majd pár napig az étkezőt elfoglalta és várt, amíg rá került a sor.


Már nekiálltam a tűzésnek, de nem vagyok benne biztos, hogy jól választottam meg a cérnát. De ez már így marad,mert szabad-gépi tűzést kibontani az mazochizmus!



Már látom, hogy elő is kellett volna rajzolnom a mintát, de a fene nagy önbizalmam ebben meggátolt. Így lesznek benne hibák, de mindegy: "ez is az én gyerekem".



6 megjegyzés:

  1. Beautiful carpet in gorgeous colors! :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lesz ! Számomra nem csak bontani, de csinálni is mazochizmus :)) (Mármint a gépi kanyart)
    Van néhány változás a találkozóval kapcsolatban, átírtam az oldalt, légyszi olvassátok el !
    Remélem, találkozunk !
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztatást, már-már egy kicsit elkeseredtem a cérna választás miatt.
    Gina! Szerintem találkozunk :-)) olvastam a helyszínváltozást, javítom a blogon is!

    VálaszTörlés
  4. Hello Marcsi!
    Your Blue quilttop is nice. I am doing the same but with different colors.

    VálaszTörlés