2010. augusztus 15., vasárnap

Pénteki eredmények

.
Sejtettem :-((
Nem egészen erre gondoltam, amikor nekiálltam a festésnek. Okosabb nem lettem a tapasztalattól, csupán egy ami biztos - mégpedig az, hogy jó dolog volt munkára fogni a sodrófát.

Színátmenetes anyagokat szerettem volna, ez valamilyen szinten össze is jött. A csőrös adagolóval vittem fel a festékeket. Ha kb 5 cm-re tartottam a kifolyócsövet az anyagtól, akkor spriccelt a lé oda is ahova nem kellett volna, ( itt említeném meg a szép színes pöttyöket a kerti pad huzatán), ha húztam az anyagon, akkor csíkos lett.

A közvetlen száraz anyagra felvitt módszer nem vált be, a mosószódás lébe áztatott anyagoknál jobb lett az eredmény.

Ezek azok, amelyek hasonlítanak egy kissé a megálmodottakra:




És íme, amelyekre azt mondhatnám, hogy ilyet egyáltalán nem szerettem volna:



A maradék festékbe azért dugtam egy kis maradék anyagocskát, ezek nem okoztak csalódást.



Konklúzió:

A sodrófás öltet bejött, de a kör alakú tetővel történő nyomkodás sehol sem látszik. (de legalább megpróbáltam!)

Most sem tudom, csak sejtem, hogy ha még egyszer ennek a módszernek nekiállnék, hogy most mit csináltam jól, illetve rosszul.

Születtek olyan anyagok is, amelyekre vágytam, ennek szívből örülök!!!

Egy időre ismét elment a kedvem a festéstől, úúúútálom, hogy nem tudom előre kiszámítani az eredményeket.

Van egy újabb kupac festett anyagom, majd egyszer nagyon jók lesznek valamire, egész másra, mint eredetileg gondoltam. (de azért ötletem már van :-))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése