2011. május 17., kedd

Madaras darabok

.
Nagyon megtetszettek ezek a minták! Egy táskát díszítettem először a madárkákkal. Kordbársony az alap és egy finom kockás anyagot választottam hozzá. Hogy a madaraknak szánt anyag még visszaköszönjön, így ezt használtam fel a táska szélének a káderezéséhez is. A maga egyszerűségében nekem nagyon tetszik. 





Akihez a táska került, annak még egy egyszerű takarót is készítettem. Azt gondoltam, hogy ha így feldobta a madárka a táskát, akkor dekorálom a takarót is evvel a mintával.

És íme a takaró. A nagyon tompa színeket kiemelte a bordó szegély és a sarkokban csiripelő bordó színnel felapplikált  kismadár :-))







7 megjegyzés:

  1. Édesek a madarak :) Egyszerű takaró?!? Nagyon is kidolgozott darab, klassz lett ;)

    VálaszTörlés
  2. Szép! Szeretem az ilyen szolid darabokat.

    VálaszTörlés
  3. nagyon-nagyon szép, és még annál is sokkal szebb a kidolgozása (kicsit sárgulok is, hogy én mikor fogok valamit ennyire szépen megcsinálni - persze ez csak olyan szelíd sárgulás :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindannyitoknak! Nekem is tetszik, főleg a táskán mutatnak jól a madarak, a takarót pedig nagyon feldobja.
    Kaccat!! Én látom ám a Te munkáid, miért nincs önbizalmad?? Nagyon szépeket alkotsz!

    Marcsi

    VálaszTörlés
  5. Marcsi, köszönöm, a dicséretet :-) Azért azzal tisztában vagyok, hogy a kidolgozásban még van hova fejlődni, arra gondoltam, hogy mikor fogom tudni ilyen szépen kivitelezni. Konkrétan elámultam a madárkáknál, hogy mennyire szép, egyenletes az applikáció, és az egész kidolgozás annyira profi, ettől én még messze vagyok (nem beszélve a türelmetlenségemről, hogy kész legyen már :D)

    VálaszTörlés