2011. május 24., kedd

Szolgálati közlemény

.
Az előző bejegyzésnél illusztrációként beillesztett kép egyre jobban hasonlít rám :-(( A gépem egyre furcsább dolgokat művel, lehet, hogy szanatóriumba fogom küldeni.

Több blogba írtam kommentet, lehet, hogy többször fog megjelenni, vagy egyszer sem. Elnézést, ha nem válaszolok valakinek, vagy valamilyen kommunikációs hiba volt/ van/ lesz.

Ma vírust is irtottam, találtam egy trójait :-( Bíztam benne, hogy eltávolításával meggyógyul a laptopom.) Már legalább elindul és egy-két dolgot meg is nyit, de valami nagy zűr van :-((

Letölteni semmit sem tudok, a képeket néha fel sem ismeri.  

Most bánatomban elmegyek varrni, hátha az segít rajtam.  (a lelkemen legalábbis)



Milyen esendő vagyok, egy csöppnyi gép hibája teljesen kiborít :-((

1 megjegyzés:

  1. Engem is el szokott keseríteni, ha a technika túljár az eszemen. Tegnap nekem sem sikerült sehol megjegyzést írnom, pedig próbákoztam néhány helyen... :o(

    VálaszTörlés